نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۳

شایعه: عرضه محتویات داستان‌محور در بازی Assassin's Creed: Infinity

باتوجه‌به یک شایعه‌ی جدید، بازی Assassin's Creed: Infinity از منظر داستان‌سرایی و گیم‌پلی، به‌سری جدید بازی‌های هیتمن شباهت خواهد داشت.

اگر شما هم از افرادی هستید که دنیای بازی را به‌شکل جدی دنبال می‌کند، احتمالا از نگرش جدید یوبیسافت و حرکتش به‌سمت ارائه‌ی تجربیات سرویس‌محور اطلاع دارید. یوبیسافت چنین روشی را با نسخه‌های اخیر سری Assassin's Creed و بازی Watch Dogs Legion امتحان کرد؛ روندی که قرار است در تازه‌ترین قسمت از سری اسسینز کرید که Assassin's Creed: Infinity نام دارد، دنبال شود. پس از معرفی Infinity و مشخص شدن هسته‌ی اصلی بازی به‌عنوان یک اثر «سرویس‌محور»، سوالات بسیار زیادی پیرامون اسکلت محتوایی آن شکل گرفت.

برخی فکر می‌کردند که در این بازی با یک اثر تماما آنلاین مثل فورتنایت طرف هستیم و برخی هم نظر دیگری داشتند. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی و پیرو یک شایعه‌ی جدید، به‌نظر می‌رسد که در Assassin's Creed: Infinity با یک اثر داستان‌محور طرف خواهیم شد. قبل از اینکه سراغ شایعه‌ی مورد بحث برویم، حتما درنظر داشته باشید که محتوای این خبر هرگز به‌صورت رسمی تایید نشده و احتمال دارد که یک شایعه‌ی ساختگی باشد.

شخصی با نام Smooth-Earth 2875 در انجمن ردیت ادعا می‌کند که از روال ساخت بازی خبر دارد و می‌تواند بخش‌هایی از جزئیات آن را فاش کند. طبق صحبت‌های این شخص، بازی هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه است اما وضعیت‌اش به‌گونه‌ای است که از همین حالا می‌توان درباره‌ی ساختار نهایی آن، صحبت کرد. در متن این شایعه می‌خوانیم که محتویات عرضه شده برای بازی Infinity، با الگو گرفتن از مراحل Helix از بازی Assassin's Creed Unity طراحی و ساخته می‌شوند. در مراحل Helix از AC: Unity وارد قسمت‌هایی محدود از تاریخ جنگ‌های جهانی در پاریس می‌شدیم و پیش از نابودی این حالت از شبیه‌سازی، باید از آن فرار می‌کردیم.

تصویری از حالت Helix از بازی اساسینز کرید یونیتی

این شخص در ادامه ادعا می‌کند که محتویات عرضه شده برای Assassin's Creed: Infinity قصه‌هایی خطی و کوچک (در مقایسه با نسخه‌های اخیر سری AC) را روایت خواهند کرد؛ بازی‌هایی که مراحل آن‌ها، ساختار نیمه‌ جهان‌باز/سندباکس خواهند داشت و شاکله‌ی گیم‌پلی/داستان‌سرای‌شان را می‌توان به‌نسخه‌های اخیر از سه‌گانه‌ی ریبوت هیتمن (Hitman) تشبیه کرد؛ بازی‌هایی با مراحل سندباکس/نیمه جهان‌باز که قصه‌هایی حدودا ۷ الی ۸ ساعته را تعریف می‌کردند.

در بخش نهایی این پست می‌خوانیم که یوبیسافت قصد دارد داستان‌هایی را که پیش‌تر با سری Assassin's Creed روایت کرده بود، در قالب محتویات قابل بازی Infinity بازسازی کند. شخص فاش‌کننده اعلام کرد که فعلا مشخص نیست یوبیسافت کدام قصه از جهان اساسین‌ها را می‌خواهد در این اثر جدید، بازسازی و دوباره آن داستان‌ها را تعریف کند. مسئول کنترل (Mod) آن بخش ویژه از ردیت که چنین خبری در آن منتشر شده، خاطرنشان کرد که فرد فاش‌کننده این خبر، مدارک اثبات‌کننده‌ی نسبتا قانع‌کننده‌ای را برای اثبات صحت مطلب خود به‌او نشان داده است.

اما همچنان نمی‌توان به‌صورت کامل به‌محتوای این اطلاعات مطمئن بود. ما نیز پیشنهاد می‌کنیم چنین اخباری را به‌عنوان «گمانه‌زنی» و شایعاتی که ممکن است تمام و کمال غلط باشند، در نظر بگیرید تا بتوانید انتظارات خود را از محصول نهایی کنترل کنید. بازی Assassin's Creed Infinity به‌عنوان یک پلتفرم لایو-سرویس، در تاریخی نامشخص عرضه خواهد شد؛ گفته می‌شود که استودیوهای مونترال و کبک یوبیسافت مشغول تولید این اثر هستند و فعلا نباید انتظار تکمیل و عرضه‌ی بازی نام‌برده را داشته باشیم.

حالا نوبت شماست تا نظرات خود را برایمان بنویسید. آیا موافقید تا بازی‌هایی با مقیاس کوچک (نسبت به‌نسخه‌های اخیر سری AC) و قصه‌های خطی‌تر به‌عنوان محتویات AC: Infinity در دسترس گیمرها قرار بگیرند؟ آیا فکر می‌کنید Infinity یک پلتفرم رایگان خواهد بود که بازی‌هایی داستان‌محور، خطی و کوچک از دنیای اساسینز کرید روی آن عرضه و فروخته خواهند شد؟ دیدگاه خود را با زومجی به‌اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده