نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۲

رشد قابل توجه استودیوی Raven از زمان عرضه Call of Duty Warzone

تحلیلگران از رشد ۵۰ درصدی مقیاس استودیوی Raven Software از زمان انتشار بازی Call of Duty: Warzone در سال گذشته خبر می‌دهند.

براساس گزارش جدید وبسایت VGC، استودیوی توسعه‌دهنده بازی رایگان (Free-to-Play) و بتل رویال Call of Duty: Warzone در مقایسه با سال گذشته از حیث مقیاس شرکت و تعداد توسعه‌دهندگان، رشد چشمگیری داشته است. در گزارش ادعا شده که در این بازه، بیش از ۱۰۰ عضو جدید در Raven Software استخدام شدند و این در حالی است که هنوز ۴۰ موقعیت شغلی دیگر در دسترس قرار دارد.

استودیوی سازنده بازی فوق‌العاده موفق وارزون، از زمان انتشار این بازی تغییر بزرگی را در سرنوشت خود ایجاد کرده تا به یکی از ارزشمندترین استودیوهای مستقل اکتیویژن تبدیل شود. ریون سافتور حدود یک دهه به‌عنوان استودیوی پشتیبانی بازی‌های مختلف اکتیویژن فعالیت می‌کرد و حتی در زمان ساخت بازی Call of Duty: Black Ops Cold War نیز با استودیوی تری آرک همکاری نزدیک داشت.

تد تیمنز، کارگردان بازی Far Cry 6 در حال حاضر مسئولیت کارگردان خلاق بازی Warzone را برعهده گرفته و شماری از افراد باسابقه‌ی صنعت بازی نیز در تیم توسعه‌دهندگان ریون عضو شده‌اند. از طرفی، استودیوی Toys for Bob، سازنده بازی Crash Bandicoot 4 به‌عنوان یک استودیوی پشتیبانی تنزل پیدا کرده تا به کمک توسعه‌دهندگان بازی Warzone بپردازد. در همین راستا، اکتیویژن خبر تعدیل نیرو در استودیوی Toys For Bob را تکذیب کرده و در مقابل از استخدام ۲۰۰۰ کارمند تازه در ماه‌های آتی خبر داده است.

استودیوی Raven

هر سال در انواع‌واقسام کشورها شاهد قرارگیری حداقل یک بازی Call of Duty بین ۱۰ بازی پرفروش سال هستیم. بازی کالاف دیوتی موبایل در بسیاری از کشورهای دنیا و مخصوصا چین درآمد دیوانه‌واری را تقدیم اکتیویژن می‌کند و تا به امروز بیشتر از ۵۰۰ میلیون بار دانلود شده است. موفقیت عظیم وارزون هم کاری کرد که در نگاه کلی، درآمد مجموعه بازی Call of Duty در سال جدید ۷۲ درصد افزایش بیابد.

Call of Duty: Warzone و Call of Duty: Black Ops Cold War هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی دردسترس بازیکنان قرار دارد. 

در پایان از شما می‌خواهیم نظر خودتان را با ما و سایر مخاطبان سایت زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده