نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۰

رونمایی از نسخه ‌های مختلف بازی Battlefield 2042

الکترونیک آرتز پس از انتشار تریلر معرفی بازی Battlefield 2042، از نسخه‌های مختلف و قیمت هرکدام از آن‌ها روی پلتفرم‌های مقصد خود پرده‌برداری کرد.

بالاخره پس از انتظارات فراوان روز گذشته الکترونیک آرتز اولین تریلر رسمی بازی بتلفیلد 2042 را منتشر کرد. اثری که قرار است در  تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه شود.

حال در جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز پس از نمایش ترلیر معرفی بازی، درخصوص نسخه‌های مختلف Battlefield 2042 و سیستم قیمت‌گذاری هرکدام توضیحات تکمیلی ارایه داد. براساس اطلاعات منتشر شده، نسخه استاندارد بازی بتلفیلد 2042 روی کنسول‌های نسل هشتم و پی سی با برچسب قیمت ۶۰ دلاری و روی PS5، ایکس باکس سری ایکس | سری اس اما با افزایش ده دلار، با قیمت ۷۰ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

تصاویر  رسمی فاش شده از Battlefield 2042

درکنار نسخه استاندار اما تیم سازنده دو نسخه دیگر با آیتم‌های اضافی برای ساخته خود تدارک دیده است. نسخه گلد بازی Battlefield 2042 که روی پی سی ۹۰ دلار و روی کنسول‌های بازار با قیمت ۱۰۰ دلار عرضه می‌شود، شامل یک سال وان‌پس (چهار سیزن بازی به همراه سه باندل اپیک) خواهد بود. نسخه کامل‌تر بازی نیز که با نام آلتیمیت معرفی شده روی پلتفرم پی سی با برچسب قیمتی ۱۱۰ دلار و روی کنسول‌ها ۱۲۰ دلار منتشر خواهد شد و علاوه‌بر داشتن تمام ویژگی‌های نسخه گلد، شامل باندل میدنایت به‌همراه یک آرت بوک و موسیقی دیجیتالی نیز خواهد بود. البته توجه داشته باشید افرادی که یکی از دو نسخه‌ گلد یا آلتیمیت بازی Battlefield 2042 را خریداری کنند، یک هفته زودتر از سایرین به بازی دسترسی خواهند داشت و همچنین به‌صورت رایگان می‌توانند بازی را به نسخه نسل نهم به‌روزرسانی کنند.

اگر به‌خاطر داشته باشید، الکترونیک آرتز در بازی‌های ورزشی سال گذشته خود نیز چنین سیاستی را اعمال کرده و آثار خود را برای کاربران کنسول‌های جدید با قیمتی بالاتر از سایرین روانه بازار کرده بود.

باتوجه به اینکه قرار است در تاریخ ۲۳ خردادماه یعنی روز برگزاری کنفرانس ایکس باکس در E3 2021 گیم‌پلی بازی Battlefield 2042 نمایش داده شود، باید منتظر ماند و دید آیا تیم سازنده توانسته انتظارات را برآورده کند و یک اثر شوتر هیجان‌انگیز و موفقی را در اختیار علاقه‌‌مندان قرار دهد یا خیر. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص بازی بتلفیلد 2042 را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده