// جمعه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۴

احتمال معرفی بازی Guardians of the Galaxy در E3 2021

براساس گفته‌ی جیسون شرایر، نویسنده رسانه بلومبرگ ظاهرا استودیو Eidos-Montréal در کنفرانس اسکوئر انیکس به رونمایی از بازی نگهبانان کهکشان مارول می‌پردازد.

به عقیده‌ی بسیاری از گیمرها شکست کریستال داینامیکس در ساخت بازی Avengers از چند جهت انکارناپذیر به نظر می‌رسد. اما ظاهرا به‌زودی یکی از استودیوهای دیگر اسکوئر انیکس سراغ معرفی یک بازی ویدیویی ساخته‌شده از روی کامیک‌بوک‌های مارول می‌رود؛ استودیو بازی‌سازی Eidos-Montréal که بین طرفداران مجموعه بازی Deus Ex از محبوبیت بالایی برخوردار است.

شرایر باور دارد که قبلا قرار بود از حوالی سال ۲۰۱۷ پروسه‌ی ساخت بازی نگهبانان کهکشان توسط استودیو Eidos-Montréal کلید بخورد. او به‌نوعی باعث شد که افراد عاشق دئوس اکس از مواجه شدن با بازی جدید این مجموعه ناامید شوند. زیرا اسکوئر انیکس تایید کرده است که بازی جدید استودیو Eidos-Montréal را در کنفرانس E3 2021 خود به نمایش می‌گذارد. کنفرانس اسکوئر انیکس در ساعت ۲۳:۴۵ روز یکشنبه، ۲۳ خرداد (۱۳ ژوئن) شروع می‌شود.

اطلاعات بیشتر از بازی Life is Strange: True Colors، اعلام جزئیات مرتبط با افزودن شدن بلک پنتر به بازی اونجرز و صد البته اخبار جدید از بازی Babylon’s Fall استودیو پلاتینیوم گیمز هم در کنفرانس اسکوئر انیکس حاضر خواهند بود. حالا باید صبر کرد و دید که در صورت رونمایی اسکوئر انیکس از بازی Guardians of the Galaxy مارول گیمرها چه واکنشی نسبت به آن نشان خواهند داد. زیرا هر دو فیلم Guardians of the Galaxy از محبوبیت بالایی بین مردم برخوردار هستند و شاید استودیو Eidos-Montréal از اشتباهات اونجرز کریستال داینامیکس درس گرفته باشد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده