// سه شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۶

نام بازی Final Fantasy استودیو تیم نینجا

شایعات منتشر شده از فاینال فانتزی سولز لایک استودیو تیم نینجا نشان می‌دهد که Final Fantasy Origin نام این بازی خواهد بود.

چند روزی است که شایعاتی از یک بازی فاینال فانتزی انحصاری برای پلی استیشن 5 به‌گوش می‌رسد. این در حالی است که ازطرفی دیگر، اعلام شده که این بازی انحصاری، درواقع یک اسپین آف است که استودیو تیم نینجا آن را توسعه خواهد داد؛ محصولی که با المان‌های سولز لایک در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

به‌تازگی ایمران خان، یکی از فعالان حوزه گیم، اطلاعات جدیدتری از Final Fantasy استودیو تیم نینجا را در اختیار کاربران قرار داده است. وی مدعی شده که Final Fantasy Origin نام این بازی خواهد بود و در جهان اولین نسخه از مجموعه فاینال فانتزی روایت می‌شود. در ادامه اعلام شده که Origin توسط تیمی توسعه داده می‌شود که درگذشته Dissidia NT، اسپین آف دیگری از مجموعه فاینال فانتزی، را توسعه داده بودند.

البته اشاره کنم که حال این تیم گسترش یافته و تیم نینجا بیش از ۲۰۰ کارمند را استخدام کرده تا روی این پروژه کار کنند. البته امکان دارد تمامی آن‌ها برای کار کردن روی پروژه انتخاب نشوند. ایمران خان در ادامه صحبت‌های خود به یک دمو با نام Stranger in Paradise اشاره کرده است که در تابستان عرضه می‌شود و احتمالا در نمایشگاه E3 امسال، شاهد رونمایی کامل از این بازی خواهیم بود.

البته باید منتظر صحت این اخبار بمانیم و احتمال دارد معرفی بازی، به یک رویداد مخصوص سونی منتقل شود. در انتها ایمران خان مدعی شده که فاینال فانتزی اورجین، هم از المان‌های سولز لایک و هم المان‌های استفاده شده در سری Nioh استفاده خواهد کرد، اما با یک بازی راحت‌تر از نظر چالش و درجه سختی روبه‌رو خواهیم بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ تا چه اندازه این شایعات را باور دارید؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده