نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۶

احتمال ساخت بازی جدید Final Fantasy توسط سازنده Nioh

باتوجه به شایعات اخیر منتشر شده، به‌نظر می‌رسد وظیفه توسعه نسخه جدید بازی Final Fantasy که الهام‌گرفته از سری سولز است برعهده استودیوی بازی‌سازی تیم نینجا است.

طرفداران سری بازی‌های فاینال فانتزی (Final Fantasy) طی سال‌های اخیر با عرضه نسخه‌ها مختلفی از آن با تجربه‌های جدید و متفاوتی مواجه شده‌اند. روندی که اما به‌نظر می‌رسد استودیوی اسکوئر انیکس، ناشر بازی، هنوز برنامه‌های زیادی برای آن دارد. احتمالا اطلاع دارید که به‌تازگی شایعات زیادی حول نسخه جدید مجموعه Final Fantasy که به‌نظر می‌رسد قرار است به‌صورت انحصاری برای کنسول نسل نهمی سونی یعنی پلی استیشن 5 عرضه شود، مطرح شده است. 

درحالیکه شواهد حاکی از آن هستند که به‌زودی باید منتظر معرفی این نسخه از بازی باشیم، اما در جدیدترین اخبار بازی ساعاتی پیش یکی از افشاکنندگان در شبکه‌های اجتماعی اطلاعات جالبی دراین مورد ارایه داد. براساس اطلاعات غیررسمی منتشر شده، جدیدترین نسخه از Final Fantasy قرار است توسط استودیوی تیم نینجا، سازنده بازی Nioh توسعه پیدا کند. او همچنین اعتقاد دارد که این بازی به‌شدت از سری سولز الهام گرفته و با بازی Star Wars Jedi: Fallen Order قابل مقایسه است.

آن‌طور که مشخص است احتمالا در نمایشگاه E3 پیش‌رو تیم سازنده بالاخره از این نسخه از بازی رونمایی خواهد کرد. پس چنانچه شما هم از طرفداران سری فاینال فانتزی هستید، بهتر است برای اطمینان پیدا کردن از شایعات منتشر شده، حداقل تا زمان برگزاری این رویداد منتظر مانده تا تمام اطلاعات لازم را از زبان تیم سازنده بشونید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده