// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۶

تاخیر ماموریت ها و قهرمان جدید بازی Watch Dogs Legion

یوبیسافت در جریان بیانیه جدید خود اعلام کرده که آپدیت 4.0 در راستای بهبود کیفیت، تأخیر خورده است.

در گذشته اعلام شده بود که آپدیت 4.0 بازی Watch Dogs Legion در انتهای ماه آوریل در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این در حالی است که به‌تازگی شرکت یوبیسافت در جریان بیانیه اخیر خود خبر از تأخیر و موکول شدن انتشار آن به ۱۴ اردیبهشت ماه داده است.

آپدیت جدید شامل مراحل و یک قهرمان جدید به نام Mina Sidhu می‌شود. شخصی که یک فراانسان به حساب می‌آید و به‌واسطه‌ی آن می‌توانید ذهن سایرین را کنترل کنید. در جریان این آپدیت یوبیسافت قصد دارد عملکرد یکی از باگ‌های بازی را بهبود بخشد که در جریان آن بازیکنان پس از ورود به بخش آنلاین، NPCها و پهپادهای دشمن بی‌وقفه اسپاون شوند.

یوبیسافت دراین‌باره می‌گوید «درجریان اضافه کردن محتویات مختلف، ما با مشکلات مختلفی روبه‌رو شدیم که قبل از عرضه به‌روزرسانی، احتیاج داشتیم آن‌ها را رفع کنیم. ما می‌خواهیم تا کیفیت این به‌روزرسانی در بهترین حالت ممکن قرار داشته باشد. این تأخیر به ما کمک می‌کند تا بعضی از باگ‌های بازی را که توسط کاربران و سیستم Watch Dogs Legion Bug Reporter گزارش شده، رفع کنیم. همچنین Title Update 4.0 شامل بهبودهای بیشتری برای واچ داگز لیجن می‌شود.»

این اولین‌بار نیست که شرکت یوبیسافت یک آپدیت را تأخیر می‌زند. در گذشته هم شاهد تأخیر آپدیت مربوط‌به بسته الحاقی Wrath of the Druids بازی Assassin's Creed Valhalla بودیم. نظر شما کاربران زومجی در مورد پشتیبانی‌های یوبیسافت از بازی Watch Dogs Legion چیست؟ این بازی توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی Watch Dogs Legion نه‌تنها یک دنباله‌ی عالی برای سری واچ‌داگز، بلکه یکی از بهترین مخلوقات یوبیسافت در نسل هشتم محسوب می‌شود. یوبیسافت با درس گرفتن از اشتباهات گذشته توانسته تجربه جهان‌باز با‌کیفیتی را در اختیارمان بگذارد. تازه‌ترین قسمت از سری واچ‌داگز با پرداختن به یک خیزش مَدنی در شهر لندن که حالا از سیستم CtOS میزبانی می‌کند، به روایت داستانی هیجان‌انگیز، غافل‌گیرکننده و جدی دست می‌زند. داستانی که با گیم‌پلی گسترده‌ی بازی ترکیب می‌شود و یک معجون به‌شدت سرگرم‌کننده، جذاب و خوش‌ساخت را پدید می‌آورد. یوبیسافت با اجرای عالی ایده‌ی تبدیل کردن NPCهای بازی به شخصیت‌های اصلی آن، ضمن پدید آوردن یک تجربه‌ی به‌شدت متنوع با ارزش تکرار بالا، باعث شکل‌گیری یک هارمونی خاص می‌شود که تکه‌های پازل گیم‌پلی و روایت را کنار یکدیگر می‌چسباند. هرچند این بازی یوبیسافت هم از مشکلات فنی و باگ‌ها رنج می‌برد، اما کیفیت بخش‌های دیگرش آنقدر بالا است که ارزش تحمل کردن آن‌ها را داشته باشد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده