نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۵

تأخیر در زمان انتشار بسته الحاقی بازی Assassin’s Creed Valhalla

توسعه‌دهندگان بازی Assassin’s Creed Valhalla در استودیوی یوبیسافت مونترال اعلام کردند که بسته الحاقی بزرگ این بازی با حدود ۳ هفته تأخیر نسبت به تاریخ اعلام شده منتشر خواهد شد.

سال گذشته شاهد انتشار بازی Assassin’s Creed Valhalla، جدیدترین قسمت از سری بازی‌های اکشن و تاریخی یوبیسافت بودیم. Valhalla بازی بسیار بزرگ و سنگینی است که احتمالاً از حیث محتوای خالص و حد و اندازه‌های بازی، بزرگ‌ترین نسخه در میان تمامی قسمت‌های این مجموعه به شمار می‌رود. با اینحال به نظر می‌رسد که کار یوبیسافت با توسعه‌ی محتوای این بازی تمام نشده است. این بازی همچنان آپدیت‌های متعددی را دریافت می‌کند که یکی از این موارد، به محتوای بسته الحاقی بزرگ این بازی اختصاص دارد. Wrath of The Druids به‌عنوان اولین بسته گسترش دهنده اساسینز کرید والهالا شناخته می‌شود که ظاهراً باید کمی بیشتر منتظر آن بمانیم.

بسته الحاقی Wrath of the Druids در ابتدا برای عرضه در تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۲۱ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده بود که حالا این تاریخ تا ۱۳ می (۲۳ اردیبهشت) به تعویق افتاده است. هنوز اطلاعاتی از جزئیات محتوای این بسته ارائه نشده اما یوبیسافت اعلام کرده که برای اصلاحات نهایی کمی زمان نیاز دارد. در بیانیه این شرکت نوشته شده که این تصمیم به منظور ارائه یک تجربه «بی‌نقص» به بازیکنان اتخاذ شده است.

تأخیر در بسته الحاقی بازی Assassin’s Creed Valhalla

آپدیت 1.1.2 این بازی که اخیراً منتشر شده نیز یک حالت جدید به نام The River Raids را به بازی اضافه می‌کند. علاوه‌بر این، توانایی و مهارت‌های جدیدی به بازی اضافه شده که از میان آن‌ها می‌توان‌به Berserker Trap، Shoulder Bash و Assassin Carry اشاره کرد.

بازی Assassin’s Creed Valhalla دوازدهمین قسمت از مجموعه اکشن و نقش آفرینی اصلی اساسینز کرید است که هم‌اکنون برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، PS4، ایکس باکس وان، پی سی و استیدیا قابل دریافت است. بسته الحاقی Wrath of the Druids نیز در تاریخ ۲۳ اردیبهشت به‌طور همزمان برای تمامی این پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.

نسخه نسل هشتمی بازی Assassin's Creed Valhalla توانست از زومجی نمره ۷.۵ را دریافت کند. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را مطالعه کنید.


منبع gamingbolt.
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده