// جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

تعداد بازیکنان بازی Microsoft Flight Simulator از دو میلیون نفر عبور کرد

مایکروسافت اعلام کرده است که تعداد بازیکنان بازی شبیه ساز پرواز Microsoft Flight Simulator به دو میلیون نفر رسیده است.

مایکروسافت طی ۷ سال گذشته پس از عرضه‌ی ایکس باکس وان تغییرات قابل توجهی کرده است. این شرکت اکنون بیش از هر زمان دیگری روی سرویس‌ گیم پس تمرکز کرده است و همچنین این کار منجر شد بازیکنان بیشتری از بازی شبیه ساز پرواز Microsoft Flight Simulator لذت ببرند. بازی Microsoft Flight Simulator برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازی شبیه‌ساز/استراتژی سال ۲۰۲۰ گیم اواردز شد و هم‌اکنون تعداد زیادی از بازیکنان مشغول تجربه‌ی آن هستند.

پیش تر مشخص شد که بازی Microsoft Flight Simulator با وجود عرضه روی Xbox Game Pass برای کامپیوتر، بیش از یک میلیون نسخه توسط سازنده‌ی آن فروش داشته است. مایکروسافت اکنون تأیید کرد که تعداد بازیکنان این بازی نیز از تعداد ۲ میلیون بازیکن عبور کرده است. اگرچه از آن‌جا که مدتی می‌شود مایکروسافت میزان فروش این بازی را اعلام نمی‌کند، مشخص نیست که چه تعداد از این نسخه‌ی بازی نیز هم‌اکنون فروش رفته است. همچنین قابل ذکر است که این بازی هنوز برای کنسول‌ها منتشر نشده است.

بازی Microsoft Flight Simulator هم‌اکنون برای کامپیوتر در دسترس است و همچنین قرار است در تابستان سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های نسل ۹ مایکروسافت (ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس) منتشر شود. این بازی همچنین در تاریخ ۳ دی از پشتیبانی VR برخوردار خواهد شد.

اعداد و ارقام مربوط به بازی Microsoft Flight Simulator


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده