نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۴

آپدیت جدید بازی Microsoft Flight Simulator روی کشور بریتانیا تمرکز دارد

استودیوی آسوبو، سازنده بازی شبیه‌ساز Microsoft Flight Simulator اعلام کرد که در ماه ژانویه به‌روزرسانی جدیدی به‌منظور افزودن مناطقی از کشور بریتانیا برای بازی عرضه خواهد شد.

مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 بود که از یک شگفتی بزرگ برای عاشقان رشته خلبانی پرده‌برداری کرد. ردموندی‌ها به همراه استودیوی آسوبو (Asobo) به‌عنوان سازنده بازی، از نبود اثری شایسته در این سبک از بازی‌های ویدیویی استفاده کرده و نسخه جدیدی از سری Microsoft Flight Simulator را به‌صورت رسمی معرفی کردند.

یکی از دلایل فروش بالای بازی ارایه مناطق و مکان‌های واقعی شهرها و کشورها در بازی بوده است. اگرچه Microsoft Flight Simulator از این نظر بی‌نقص عمل نکرده، اما پشتیبانی تیم سازنده و انتشار به‌روزرسانی‌هایی جهت بهبود این موضوع، بازی را در مسیر کامل و بی‌عیب شدن قرار داده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش استودیوی آسوبو در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که در ماه ژانویه ۲۰۲۱ آپدیت جدیدی برای این بازی با هدف اضافه کردن حدود ۶۰ مکان جذاب از اسکاتلند، ولز و ایرلند عرضه می‌شود.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که در این مدت حدود سه ماه از زمان انتشار Microsoft Flight Simulator، بازی به‌دلیل گرافیک و جزییات بصری فوق‌العاده و تجربه‌ای واقعی‌گرایانه، توانست توجه گیمرها زیادی را به خود جلب کند.

بازی شبیه‌ساز Microsoft Flight Simulator در حال حاضر به‌صورت انحصاری برای پلتفرم‌ پی سی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. البته باید توجه داشته باشید که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده در آینده برای کنسول‌های ایکس باکس نیز روانه بازار خواهد شد. 

اگر شما هم فرصت تجربه این بازی را پیدا کرده‌اید، لطفا نظرات خود درخصوص آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده