// سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۶

تریلر روز عرضه Devil May Cry 5 Special Edition گیم پلی ورجیل را نشان می‌دهد

Devil May Cry 5 Special Edition در تاریخ ۲۰ آبان ماه و ۲۲ آبان ماه به ترتیب در اختیار کاربران ایکس باکس سری ایکس | اس و پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. 

Devil May Cry 5 Special Edition امروز به‌صورت دیجیتالی دردسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس قرار می‌گیرد. این نسخه جدا از بهبودهای گرافیکی مختلف، دارای محتوای بیشتری است. ازاین‌رو کاربران می‌توانند هدایت ورجیل، برادر دوقلو و بزرگ‌تر دانته، را برعهده بگیرند و به‌واسطه‌ی نرخ فریم ۱۲۰ برثانیه بازی، تجربه‌ی بهتری را در شکار شیاطین کسب کنند.

کپکام به مناسب عرضه این بازی برای کاربران ایکس باکس و همچنین عرضه آن در روز ۲۲ آبان ماه برای کاربران پلی استیشن 5، تریلر روز عرضه Devil May Cry 5 Special Edition را منتشر کرده است. در جریان تریلر روز عرضه بازی شاهد نبردهای خانوادگی یا به‌عبارتی، نبردهای دانته، ورجیل درکنار نیرو به ‌نمایش نشان داده می‌شود.

همچنین در بخش‌های دیگری از تریلر هم شاهد گیم‌پلی ورجیل و نحوه مبارزه کردن او با استفاده از سلاح‌های مختلف هستیم. ورجیل تنها محتوای جدید بازی نیست و بازیکنان به‌واسطه‌ی حالت Legendary Dark Knight می‌توانند خود را بیش‌ازپیش به چالش بکشند. جدا از این موارد هم بد نیست به بهبودهای گرافیکی بازی، پشتیبانی از ری تریسینگ برای کنسول‌های نسل بعد (به جز سری اس) و نرخ فریم بالای بازی اشاره کنیم.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را از یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. ورجیل در جریان یک بسته الحاقی، در تاریخ ۲۵ آذر ماه (۱۵ دسامبر) در اختیار کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد. نسخه فیزیکی Devil May Cry 5 Special Edition هم ۱ آذر ماه (یک دسامبر) برای فروش عرضه می‌شود.

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده