// یکشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۰

سرعت بارگذاری Devil May Cry 5 Special Edition روی پلی استیشن 5 بسیار سریع است

ویدیویی جدید از بازی Devil May Cry 5 Special Edition در کانال یوتیوبی ژاپنی منتشر شده که خبر از لود شدن ۴ ثانیه‌ای مراحل این بازی روی کنسول پلی استیشن 5 می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز ویدیو‌یی در فضای مجازی منتشر شد که به بررسی چند بازی روی کنسول پلی استیشن 5 می‌پردازد. یکی از این بازی‌ها Devil May Cry 5 Special Edition است که از قضا به‌نظر می‌رسد سرعت بارگذاری بسیار بالایی روی کنسول نسل بعد سونی دارد.

در این ویدیو ما شاهد آن هستیم که برخلاف سرعت لود مرحله‌ها‌ی این بازی روی کنسول‌های نسل حاضر و پی سی که می‌توانست حتی بیشتر از ۲۰ ثانیه طول بکشد، نسخه‌ی پنجم Devil May Cry تنها ۴ ثانیه زمان نیاز دارد تا از منوی بازی روی کنسول پلی استیشن 5 به بارگذاری کامل مرحله برسد. در این ویدیو همچنین نگاهی به بازی‌های دیگری مانند Godfall و Balan Wonderworld می‌شود. گرچه زبان این ویدیو ژاپنی است، اما اگر مشتاق هستید می‌توانید ازطریق لینک یوتیوب آن ‌را تماشا کنید.

 Devil May Cry 5

بازی Devil May Cry 5 Special Edition در ماه آینده برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر شود. به نسخه‌ی اسپشیال از جدیدترین بازی مجموعه‌ی دویل می کرای قرار است ویرجیل به‌عنوان شخصیت قابل بازی اضافه شود. به‌علاوه، طرفداران می‌توانند منتظر حالت بازی Dark Knight و پشتیبانی از ویژگی ری تریسینگ در بازی باشند.

در توضیحات نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی آمده است که:

از قدرت سخت‌افزاری کنسول‌های نسل بعد نهایت بهره را ببرید و تنظیمات گیم‌پلی بازی را آن‌طور که می‌پسندید تغییر دهید. به‌لطف بهبود گرافیکی بازی، مانند استفاده از سیستم نورپردازی کاملا باورپذیر، پشتیبانی از قابلیت ری ترسینگ و برخورداری از بالاترین وضوح تصویر و نرخ فریم ممکن، تجربه‌ی خود را از دویل می کرای ۵ یک پله بالاتر ببرید.

این قابلیت‌ها برای شما کافی نیست؟ می‌توانید به‌لطف قابلیت شگفت‌انگیز صدای سه‌بعدی پلی استیشن 5، خود را میان هیاهوی نبرد حس کنید. همچنین بارگذاری مراحل بازی به چشم‌ به هم زدنی انجام می‌شود تا هیجان شما همیشه در بالاترین سطح باقی بماند. به‌علاوه، حالت‌های جدیدی از بازی که قرار است به این نسخه اضافه شوند، شما را به چالش‌های سختی دعوت می‌کنند تا سبک مبارزه‌ی خود را به نقطه‌ی ایده‌آل برسانید. دوست دارید که با شخصیت‌های جهنمی دیگری بازی کنید؟ خبر جدید این است که ویرجیل قرار است به فهرست شخصیت‌های قابل بازی در این نسخه اضافه شود.

درنهایت، نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی از قابلیت تریگرهای حساس کنترلر دوال‌سنس بهره می‌گیرد تا تنش مبارزات را به بهترین نحو به انگشتان شما منتقل کند.

بازی Devil May Cry 5 Special Edition در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) در آمریکا و ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان) در سراسر جهان برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. همچنین برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) منتشر می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده