// چهار شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۰

از ۴ لباس جدید برای فصل دوم بازی Fall Guys رونمایی شد

۴ لباس مخصوص جدید و با تم قرون وسطایی برای فصل دوم بازی Fall Guys معرفی شده است.

در آستانه‌ی انتشار فصل دوم بازی Fall Guys: Ultimate Knockout هستیم و طبق جدیدترین اخبار بازی، قرار است ۴ لباس مخصوص جدید به این فصل بیایند. این خبر قبلا توسط جف کیلی در جریان مراسم زنده‌ی افتتاحیه‌ی گیمزکام اعلام شده بود. فصل دوم بازی بتل رویال استودیو‌ی مدیاتونیک فردا ۱۷ مهر منتشر خواهد شد.

لباس‌های جدید فصل دوم Fall Guys

به‌نظر می‌رسد که این چهار لباس با تم فانتزی و قرون وسطایی فصل جدید همخوانی دارند. اولین لباس یادآور یک اُرک (موجودی افسانه‌ای) است. دومی مانند اسبی قرون‌وسطایی است که برای جنگ آماده شده است و سومی شبیه ملیجک دربارهای اروپایی در قرون وسطی است. هنوز مشخص نیست که بازیکنان قرار است چگونه این لباس‌ها را دریافت کنند، اما به‌نظر می‌آید که این کار ازطریق کسب جوایز این فصل انجام شود.

در زمان کمی که به پایان فصل اول باقی‌مانده، می‌توانید دو برابر امتیاز fame (یا امتیاز کسب تجربه) از بازی کردن به‌دست آورید. درنتیجه می‌توانید در همین فرصت کم خود را به سطح ۴۰ در فصل اول بازی برسانید تا بتوانید تمام لباس‌های مخصوص این فصل را تصاحب کنید و اگر کاربر پلی استیشن 4 هستید، بتوانید ترافی نهایی فصل دوم را قبل از اینکه فردا با ترافی‌های جدید جایگزین شود، مال خود کنید.

روند تم‎دار کردن بازی فال گایز با فصل دوم آن شروع شده است و استودیو‌ی مدیاتونیک گفته است که این رویه در فصل‌های بعدی ادامه خواهد یافت. وقتی که از حساب کاربری بازی در توییتر سؤال شد که آیا باز هم قرار است شاهد فصلی بدون تم خاصی و به‌صورت «معمولی» در بازی باشیم یا خیر، مسئول حساب جواب داد که «هنوز نمی‌دانیم؛ احتمالا در آینده مراحلی به بازی اضافه خواهیم کرد که نرمال باشند و تم خاصی نداشته باشند.»

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پی سی دردسترس است و فصل دوم آن فردا ۸ اکتبر (۱۷ مهر) منتشر می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده