// سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۸

تریلر فصل دوم Fall Guys حال و هوای قرون وسطایی بازی را نشان می‌دهد

فصل دوم بازی Fall Guys تا دو روز دیگر منتشر می‌شود و حالا سازنده‌ی بازی، استودیو‌ی Mediatonic، در فصل دوم با چرخشی غیرمنتظره در حال‌و‌هوای تماما رنگارنگ بازی، از تم قرون وسطایی آن رونمایی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، فصل دوم بازی Fall Guys دو روز دیگر یعنی در تاریخ ۸ اکتبر (۱۷ مهر) منتشر می‌شود. در این فصل قرار است با شخصیت‌های بامزه‌ی بازی در یک تجربه‌ی قرون وسطایی همراه شویم. استودیو‌ی مدیاتونیک همراه‌با IGN ویدیویی کوتاه از مراحل این فصل منتشر کرده‌اند که کاربران تا دو روز دیگر می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. ممکن است دیدن این کاراکترهای دوست‌داشتنی در لباس‌های ترسناک شوالیه‌های قرون وسطایی که از روی موانع تیز و بُرنده رد می‌شوند کمی عجیب باشد، اما بهتر است که این تریلر را ببینید و خود نظر دهید.

دانلود ویدیو از آپارات

امیدواریم که خود را برای یک جنگ خشن قرون وسطایی با زره‌های فلزی بزرگ آماده کرده باشید، چراکه با موانعی که به مراحل این فصل می‌آیند به‌نظر می‌رسد که قرار است رقابت ناجوانمردانه‌تر از قبل شود. این موانع شامل تبرهای چرخان، کنده‌های چوب مزین به میخ‌های چرخشی و پل‌هایی که هرلحظه ممکن از روی آن سقوط کنید می‌شوند. این مراحل احتمالا کسانی را که در بازی فال گایز عادت دارند اصطلاحا دیگران را بولی ‌کنند راضی خواهد کرد و به‌نظر می‌آید که آ‌ن‌ها با تماشای این تریلر به این فکر افتاده‌اند که چگونه با استفاده از امکانات این مراحل بیشتر در بازی سر‌به‌سر دیگران بگذارند.

این تنها خبر راجع‌به فصل دوم بازی فال گایز نیست. در خبری دیگر اعلام شد که قرار است اسامی مستعار و بنرهایی به فصل دوم اضافه ‌شود تا بازیکنان بتوانند شخصی‌سازی بیشتر در بازی انجام دهند. همچنین به احتمال زیاد لباس‌های مخصوص جدیدی برای بتل پس جدید بازی اضافه می‌شود. به‌علاوه، مدیاتونیک قول داده که بازیکنان در فصل دوم بتوانند بیشتر پیروز شوند و به تاج مرحله‌ی آخر دست پیدا کنند. این بهبود به این معنی است که حالا شما می‌توانید امیدوار باشید که زودتر و بیشتر لباس‌های کمیاب بازی را به‌دست آورید. درنهایت، احتمال دارد که سازندگان چند مرحله‌ی دیگر غیر از آن‌هایی که در این تریلر نشان دادند برای بازی تدارک دیده باشند. برای فهمیدنش باید تا دو روز دیگر صبرکنیم.

بازی Fall Guys درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پی سی دردسترس است. باتوجه به اینکه فصل دوم این بازی به‌زودی منتشر می‌شود، بهتر است عجله کنید و قبل از اینکه بتل پس فصل اول به‌پایان برسد آن‌را تکمیل کنید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده