// دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴

Call of Duty: Black Ops Cold War روی پی سی در انحصار Battle.net خواهد بود

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War به‌صورت انحصاری با لانچر Battle.net روی پی سی اجرا خواهد شد و نسخه‌ی پی سی این بازی توسط استودیو Beenox در حال ساخت است.

پس از ماه‌ها انتظار و پخش شایعاتی از عرضه‌ی نسخه جدید Call of Duty در سال ۲۰۲۰، بالاخره شرکت اکتیویژن با پخش یک تیزر کاملا سینمایی از بازی Call of Duty Black Ops Cold War رونمایی کرد که اتفاقات آن در دوران جنگ سرد جریان دارد. این استودیو اعلام کرد که رونمایی کامل از Call of Duty Black Ops Cold War در تاریخ ۵ شهریور انجام خواهد شد اما هم‌اکنون زودتر از تاریخ اعلام شده اطلاعاتی در این باره با طرفداران به اشتراک گذاشته شده است.

بنابر گزارش Charlie INTEL در توییتر، به‌تازگی اکتیویژن برای تبلیغ رونمایی کامل این بازی شوتر ایمیل‌هایی تبلیغاتی ارسال کرده که در آن ایمیل‌ها تایید شده است که این بازی به‌صورت انحصاری روی لانچر شرکت بلیزارد یعنی Battle.net روی رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. باتوجه‌به اینکه بازی Call of Duty: Modern Warfare و سایر بازی‌های سری کالاف دیوتی در سال‌های گذشته نیز به‌صورت انحصاری روی لانچر Battle.net راه اندازی شدند، این خبر مسئله‌ی تعجب آوری نیست. اگرچه با این وجود این تصمیم یک تصمیم بحث برانگیز خواهد بود.

همچنین تأیید شده است که نسخه پی سی این بازی توسط استودیو Beenox در حال ساخته شدن است. این استودیو پیش از این روی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered و همچنین نسخه‌های رایانه‌ای Call of Duty: Black Ops 4 و Call of Duty: Modern Warfare کار کرده است.

 بازی Call of Duty Black Ops Cold War برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس عرضه می‌شود و معرفی کامل این بازی در تاریخ ۵ شهریور ماه انجام خواهد شد.

بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War روی لانچر بتل نت


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده