نویسنده: حسین صدری
// سه شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

تصاویر جدید Outriders دنیای پساآخرالزمانی بازی را نشان می‌دهد

اکانت توییتر بازی Outriders اسکرین‌شات‌های تازه‌ای را از این بازی به نمایش گذاشته که دنیای پساآخرالزمانی آن را نشان می‌دهند.

یکی از اولین بازی‌هایی که به‌صورت رسمی برای کنسول‌های نسل بعد معرفی شد، Outriders نام داشت. بازی کو-آپ شوتری که قرار است امسال هم برای کنسول‌های نسل حاضر و هم برای کنسول‌های نسل آینده راهی بازار شود. حال در روزهای اخیر سازندگان بازی اسکرین‌شات‌های مختلفی را از گیم‌پلی آن منتشر کرده‌اند که نوید یک بازی خوش‌ساخت و جذاب را می‌دهند.

اکانت توییتر بازی آوت رایدرز اسکرین‌شات‌های متعددی را به اشتراک گذاشته که می‌توانید در ادامه آن‌ها را تماشا کنید. این اسکرین‌شات‌ها با رزولوشن بسیار باکیفیت 6K به اشتراک گذاشته شده‌اند؛ به همین خاطر می‌توانید به جزئیات و بخش‌های مختلف بازی نگاه دقیق‌تری داشته باشید. در این تصاویر می‌توانید حال‌وهوای خشن و فضای عجیب بازی را مشاهده کنید و با برخی از شخصیت‌های درون بازی همانند پایرومنسر و توانایی‌های او آشنا شوید. همچنین یکی از باس‌های بازی را هم می‌توان در یکی از تصاویر مشاهده کرد. در تصویر نهایی هم می‌توانید یکی از بخش‌های بزرگ بازی را هم ببینید. محلی که ظاهرا روزگاری به یک کلونی از انسان‌ها تعلق داشته و «ایناک» نامیده می‌شده اما حالا به حال خود رها شده و جمعیتی در آن ساکن نیست.

Outriders

«ریفت تاون» نام شهری است که در دره‌های عمیق ساخته شد تا پاسخی باشد برای طوفان‌های ناهنجار و مرگباری که اولین شهر را ویران کردند. البته وقتی در کوچه‌های این شهر قدم بزنید متوجه شرایط وخیمی که ساکنان آن با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنند خواهید شد. زاغه‌نشینی در محله‌ها بیداد می‌کند و خطر مرگ در هر گوشه از آن حس می‌شود.

Outriders

اگر از قدرت‌های شخصیت پایرومنسر استفاده کنید، می‌توانید همه چیز در دنیای بازی را به خاکستر تبدیل کنید. حتی موجودات زنده‌ای که در ایناک شما را تهدید می‌کنند.

Outriders

قدرت‌های دگرگون‌شده‌ی مولوک، او را به موجودی فاسد و بیچاره تبدیل کرده است؛ تا جایی که دیگر نمی‌توان او را به عنوان یک انسان شناخت. او می‌تواند آتش را با مهارت ترسناکی کنترل و حمل کند.

Outriders

اولین کلونی انسان‌ها در ایناک، مدت‌ها است که تخلیه شده و نیروهای ویژه و بخش اعظمی از جمعیت ساکنش آن را ترک کرده‌اند. در این شرایط اینجا به محلی برای جولان دادن شورشیان تبدیل شده است تا به دنبال غنایم بگردند و با لانه‌های هیولاها و تشعشعات رادیواکتیو سر و کله بزنند.

بازی Outriders قرار است در فصل تعطیلات امسال برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان و پی سی راهی بازار شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی تازه‌ترین اسکرین‌شات‌های بازی Outriders چیست؟ آیا به تجربه‌ی این بازی شوتر علاقه دارید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده