نویسنده: روزبه حسینی
// سه شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۷

تاریخ عرضه بازی Destroy All Humans با انتشار تریلری مشخص شد

شرکت THQ Nordic با انتشاری اعلام کرد که بازی Destroy All Humans در تاریخ ۷ مرداد در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

طبق آخرین اخبار بازی، شرکت THQ Nordic همراه با استودیو Black Forest با انتشار تریلری تاریخ عرضه‌ی ریمیک بازی Destroy All Humans را که نسخه‌ی اورجینال آن در سال ۲۰۰۵ منتشر شده بود، اعلام کردند. طبق این تریلر که آن را می‌توانید در انتهای مطلب مشاهده کنید، این بازی اکشن ماجراجویی در تاریخ ۷ مرداد (۲۸ جولای) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. 

در تریلر منتشر شده علاوه بر اعلام تاریخ عرضه، شاهد نمایش گیم‌پلی‌های جدیدی نیز از بازی هستیم. این تریلر در تنها کمی بیش از یک دقیقه، طنز جالب بازی را در کنار برخی از مکانیزم‌های گیم پلی به نمایش می‌گذارد؛ از اینکه بتوان با استفاده از یک هولوگرام به شکل انسان‌ها در‌آمد و سایر انسان‌ها را با استفاده از اسلحه‌ی لیزری خود از پا درآورد، تا استفاده از جت پک و سایر اسلحه‌های فضایی در کنار پرواز با بشقاب پرنده و تخریب ساختمان‌های مختلف همگی بخشی از گیم‌پلی سرگرم‌کننده بازی به شمار می‌روند.

علاو‌ه‌بر این تریلر، برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید ۱۴ دقیقه از گیم‌پلی این بازی را از طریق این لینک مشاهده کنید. 

همان‌طور که ذکر شد بازی Destroy All Humans قرار است تا در تاریخ ۷ مرداد (۲۸ جولای) منتشر شود. در توضیحات شرکت THQ Nordic در مورد بازی این چنین بیان شده است: 

در نقش یک موجود فضایی به‌نام Crypto-137 وارد زمین شوید و مردم را به قتل برسانید. دی‌ان‌ای آن‌ها را دست‌کاری کنید و به‌نفع خود تغییر دهید و در نهایت دولت ایالات متحده آمریکا را طبق ماموریت‌های خود از پای درآورید. در این بازی اکشن ماجراجویی با بشقاب‌پرنده و سلاح‌های قدرتمند فرازمینی خود شهرهای انسان‌ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید.

در پایان شما می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را درباره‌ی آن با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده