نویسنده: روزبه حسینی
// یکشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

گیم‌ پلی بازی Destroy All Humans را در این ویدیو ۱۴ دقیقه‌ای تماشا کنید

۱۴ دقیقه از گیم‌پلی نسخه‌ ریمیک بازی خاطره‌ انگیز Destroy All Humans منتشر شد.

شرکت THQ Nordic چند سالی است که احیای فرانچایز‌های قدیمی و نوستالژی را جدی گرفته و حال نوبت به بازی خاطره انگیز Destroy All Humans رسیده است تا این شرکت دستی به سر و روی خاک گرفته‌ی این بازی بکشد و آن را ریمیک کند. این بازی در سال ۱۹۵۰ و در یک نسخه‌ی هجو شده از ایالت متحده آمریکا جریان دارد که در آن یک بیگانه‌ی فضایی به آشوب در محیط سندباکس بازی می‌پردازد. حال طبق آخرین اخبار بازی، ویدیویی بلند از گیم‌پلی این بازی منتشر شده است که مخصوصا برای طرفداران نسخه‌ی اصلی آن می‌تواند بسیار جالب و خاطره‌انگیز باشد. 

در جریان نمایشگاه Pax 2020 امسال،‌ ویدیویی ۱۴ دقیقه‌ای از گیم‌پلی جدید بازی به نمایش درآمد. آن دسته از کسانی که نسخه‌ی اصلی بازی را همراه با دنباله‌ی آن تجربه کرده‌اند، به نظر می‌رسد که بسیار از نسخه‌ی ریمیک بازی بتوانند لذت ببرند. ویدیو منتشر شده بیشتر شامل قسمت‌های نخستین بازی می‌شود. جایی که Crypto در محیط اطراف بازی به‌دنبال دی ان ای موجودات شبیه به خود است تا آن‌ها را جمع‌آوری کند و همچنین گاو‌های مختلف را با قدرت ذهنی خود به این طرف و آن طرف پرتاب کند. شما می‌توانید ویدیو منتشر شده را در انتهای مطلب مشاهده کنید. 

بازی Destroy All Humans برای عرضه در سال جاری برنامه‌ریزی شده اما تاکنون تاریخ انتشار دقیقی از سوی سازندگان برای آن اعلام نشده است. این بازی قرار است تا برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و گوگل استیدیا منتشر شود. در  توضیحات شرکت THQ Nordic در مورد بازی این چنین بیان شده است: 

در نقش یک موجود فضایی به‌نام Crypto-137 وارد زمین شوید و مردم را به قتل برسانید. دی‌ان‌ای آن‌ها را دست‌کاری کنید و به‌نفع خود تغییر دهید و در نهایت دولت ایالات متحده آمریکا را طبق ماموریت‌های خود از پای درآورید. در این بازی اکشن ماجراجویی با بشقاب‌پرنده و سلاح‌های قدرتمند فرازمینی خود شهرهای انسان‌ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید.

در دیگر اخبار مربوط به شرکت THQ Nordic می‌خوانیم که فروش بازی Darksiders Genesis فراتر از حد انتظارات این شرکت بوده است و همچنین شرکت مادر THQ Nordic استودیو سازنده نسخه سوییچ بازی The Witcher 3: Wild Hunt را خریداری کرده است

نظر شما راجع به بازی Destroy All Humans چیست؟ آیا نسخه‌ی اصلی آن را تجربه‌ کرده‌‌اید؟ چه انتظاراتی از ریمیک آن دارید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده