// چهار شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

تاریخ انتشار حالت Mayhem 2.0 بازی Borderlands 3 مشخص شد

گیرباکس سافتور به‌تازگی اعلام کرده است که حالت Mayhem 2.0 در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه در اختیار کاربران ‌Borderlands 3 قرار داده می‌شود.

در ماه مارس بود که گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، سازنده Borderlands 3، اعلام کرده بود که حالت Mayhem 2.0 در آینده نزدیک در اختیار کاربران بوردرلندز 3 قرار خواهد گرفت. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کاربران Borderlands 3 به‌زودی قادر به تجربه‌ی Mayhem 2.0 خواهند بود. 

حالت Mayhem 2.0 در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل) در اختیار کاربران Borderlands 3 قرار می‌گیرد. این حالت دارای ۱۰ مرحله مختلف است که با انجام آن‌ها لوت‌های بسیار ارزشمندی را کسب خواهید کرد. البته هرکدام از این مراحل حسابی بازیکنان را به‌چالش خواهد کشید. 

برای دسترسی به Mayhem 2.0 ابتدا باید بخش کمپین Borderlands 3 را کامل کرده باشید. همچنین با ورود به Mayhem 2.0 تغییرات و بهبودهای مختلفی را نسبت‌به حالت معمولی بازی احساس خواهید کرد. زمانی که Mayhem 2.0 در دسترس شما قرار گرفت، دیگر نمی‌توانید آن را ازطریق Sanctuary 3 فعال کنید. ازاین‌رو کاربارن باید با مراجعه به منوی ECHO Device خود آن را فعال کنند. در ادامه مشخص شده است که در حالت چندنفره هم بازیکنان باتوجه‌به سطح Mayhem یکدیگر، قادر به تجربه‌ی بازی هستند. ازاین‌رو با ورود به سیستم Matchmaking، با بازیکنانی بازی خواهید کرد که سطح Mayhem آن‌ها مشابه شما است. 

گیرباکس سافتور اعلام کرده که بیش از ۲۵ عدد Modifier مختلف از Easy گرفته تا Very Hard در بازی قرار داده می‌شود و بازیکنان قادر به انتخاب آن‌ها هستند. Modifierهای Easy، برای بازیکنان بسیار کارآمد هستند. این در حالی است که Modifierهای Medium کمی چالش‌برانگیز خواهند بود و Hard و Very Hard هم حسابی کاربر را درگیر می‌کند. در ادامه مشخص شده است که تعداد Modifierها و درجه سختی آن‌ها برای هر سطح Mayhem هم یکسان خواهد بود.

هرقدر که سطح Mayhem خود را ارتقا دهید، کیفیت سلاح‌هایی که کسب می‌کنید هم افزایش پیدا می‌کند. برای مثال قدرت ساب‌ماشین گان Cutsman در سطح دوم Mayhem، بسیار قوی‌تر از Cutsman در سطح اول Mayhem است. در انتهای مشخص شده که تیم سازنده هشت سلاح لجندری را برای بازیکنان تدارک دیده است که با کشتن بعضی از باس‌های خاص، آن‌ها را کسب می‌کنید. البته برای انجام این کار سطح Mayhem شما باید حداقل ۶ باشد. برای مثال Sand Hawk یکی از این هشت سلاح لجندری است که یک تک‌تیرانداز خودکار به‌حساب می‌آید. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده