// دوشنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

شایعه: بازی Resident Evil 8 در ماه میلادی جاری معرفی خواهد شد

در صورتی که اطلاعات غیررسمی جدید منتشرشده صحت داشته باشند، کپکام نهایتا تا ۲۵ روز دیگر بازی Resident Evil 8 را به شکل رسمی معرفی خواهد کرد.

یک فرد معتبر و مشهور که سابقه‌ی به اشتراک گذاشتن اخبار بازی پراهمیت قبل از انتشار رسمی آن‌ها را دارد، به‌تازگی اعلام کرد بازی Resident Evil 8 که به‌گفته‌ی او در سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه خواهد شد، اکنون وارد فاز روزشماری برای رونمایی عمومی شده است. پس از انتشار RE7 در سال ۲۰۱۷، RE2 در سال ۲۰۱۹ و RE3 در سال ۲۰۲۰ طرفداران به سرعت به این فکر کردند که دیگر اصلا بعید نیست که کپکام هر سال یک «رزیدنت ایول» جدید را تحویل‌شان دهد و اگر اطلاعات غیررسمی اما قابل اعتنای منتشرشده‌ی تازه را باور کنیم، بازی سال ۲۰۲۱ فرنچایز مورد بحث همان RE8 خواهد بود؛ اثری که شایعه‌ها گفتند در اصل قرار بود Resident Evil Revelations 3 نام داشته باشد و کپکام پس از مواجهه با تحسین گسترده‌ی افراد خارج از استودیو از این بازی تازه‌ی خود، آن را با برخی تغییرات تبدیل به RE8 کرد. همین هم سبب شد که اثری گسترده که پیش‌تر قرار بود Resident Evil 8 نام بگیرد و هنوز در مراحل آغازین توسعه‌ی خود قرار دارد، تبدیل به «رزیدنت اویل 9» شود و برخلاف این RE8 که به دست دارندگان کنسول‌های نسل‌های هشتم و نهم خواهد رسید، کاملا خلق‌شده برای عرضه روی کنسول‌های پلی استیشن 5 (PS5) و ایکس باکس سری ایکس (Xbox Series X) باشد.

بازی Resident Evil 8

همچنین شایعه‌ها می‌گویند که RE8 متفاوت‌ترین بازی نسبت به تمام Resident Evilهای قبلی خواهد بود، با دوربین اول-شخص پیش می‌رود و جنون، توهم، اکتشاف و ناتوانی در اعتماد به دیگران عناصر کلیدی داستان، داستان‌گویی و فضاسازی آن هستند. همچنین فرد منتشرکننده‌ی اطلاعات جدید می‌گوید بازی Resident Evil 8 در عین عالی خطاب شدن توسط افرادی از دنیای بازی‌سازی که کپکام از آن‌ها برای دیدن بازی دعوت کرده بود، قطعا دسته‌ای از طرفدارهای قدیمی مجموعه بازی Resident Evil را به‌شدت عصبانی می‌کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده