// شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۲

تم های پویا Final Fantasy VII Remake برای پلی استیشن 4 معرفی شدند

حساب کاربری توییتر Final Fantasy VII Remake به‌تازگی سه ویدیو جدید را منتشر کرده که مربوط‌‌به تم‌های پویا این بازی برای پلی استیشن 4 است.

کمتر از یک ماه دیگر به عرضه بازی مورد انتظار Final Fantasy VII Remake زمان باقی‌مانده است. در گذشته مشخص شده بود کاربرانی که نسخه دمو بازی را دانلود کرده باشند، در روز عرضه بازی یک پوسته (تم) رایگان برای پلی استیشن 4 خود دریافت خواهند کرد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر فاینال فانتزی 7 ریمیک، ازطریق حساب کاربری توییتر این بازی دو تم دیگر را هم برای پلی‌استیشن 4 معرفی کرده است. به‌عبارتی علاقه‌‌مندان به بازی Final Fantasy VII Remake می‌توانند سه پوسته پویا را برای بازی مورد علاقه خود کسب کنند. شرط کسب اولین پوسته، این است که تا قبل از تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۹ (۱۱ مِی) دمو فاینال فانتزی 7 ریمیک را دانلود و تجربه کنید.

این در حالی است که برای کسب دومین تم، برای آن دسته از کاربرانی آزاد می‌شود که عضو سرویس پلی استیشن پلاس هستند. این تم کلود و شهر میدگار را به‌نمایش می‌گذارد و به‌زودی هم در دسترس قرار می‌گیرد. در انتها، آخرین تم مربوط‌به آن دسته از کاربرانی است که Final Fantasy 7 Remake را ازطریق آمازون آمریکا و خرده‌فروشی‌های مختلفی در اروپا خریداری کنند. این تم با محوریت سفیروث، شخصیت شرور فاینال فانتزی 7 ریمیک، طراحی شده است.

در ادامه کاربران زومجی می‌توانید ویدیو مربوط به تم نسخه دمو را از اینجا و دو تم دیگر را هم در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده