// یکشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

سرورهای بازی The Duelyst ماه آینده میلادی غیر فعال خواهند شد

باندای نامکو اعلام کرد که سرورهای بازی The Duelyst در ماه فوریه سال جاری میلادی غیر فعال خواهند شد.

خبری که به‌تازگی در صفحه استیم بازی The Duelyst منتشر شده است قطعا موجب ناراحتی طرفداران این بازی و در کل بازی‌های رومیزی می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس گفته‌های شرکت Bandai Namco، قرار است در تاریخ ۲۷ فوریه (۸ اسفند ماه) سرورهای بازی The Duelyst غیر فعال شوند. پیام این شرکت را در زیر می‌توانید مطالعه کنید:

ما بسیار ناراحت هستیم ازین‌که اعلام کنیم سرورهای بازی The Duelyst قرار است در تاریخ ۲۷ فوریه برای همیشه خاموش شوند. خداحافظی کردن از هیچ بازی‌ای راحت نبوده و نیست؛ خصوصا وقتی که ما هم به‌عنوان ناشر عاشق آن بوده باشیم. ما به تلاش‌هایی که تیم توسعه‌ی بازی در طول این چند سال روی ساخت و بهبود آن صرف کردند و همچنین پشتیبانی و علاقه‌ای که طرفداران به بازی داشتند، بسیار افتخار می‌کنیم. ما می‌خواهیم از تمامی گیمرهایی که در طول این چند سال در بازی حضور داشتند و دل ما را گرم کردند، تشکر فراوان کنیم.

همچنین در زیر می‌توانید توضیحاتی دیگری را پیرامون این خبر مطالعه کنید:

حساب‌های کاربری مرتبط با باندای نامکو کماکان فعال خواهند بود و برای سایر عناوین این شرکت قابل استفاده هستند. در بازی The Duelyst بازیکنان از این لحظه به‌بعد دیگر قادر نخواهند بود که الماس داخل بازی یا همان Diamond خریداری کنند. همچنین کسانی نیز که در بازه‌ی زمانی ۲۱ دسامبر ۲۰۱۹ تا ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۳۰ آذر ماه تا ۴ بهمن ماه) الماس خریداری کرده‌اند، می‌توانند با درخواست دادن سفارش‌های خود را اصطلاحا Refund کنند و پول خود را پس بگیرند. برای ثبت درخواست باید به صفحه پشتیبانی وب‌سایت ما مراجعه کنید و تا قبل از تاریخ ۳۰ ماه مارس (۱۱ فروردین ماه ۱۳۹۹) تیکت ثبت کنید.

Duelyst Counterplay Games

باندای نامکو برای کسانی که قصد دارند تا آخرین لحظه در بازی حضور داشته باشند، یک تخفیف فوق‌العاده ۹۹ درصدی برای خرید Diamond Orb در نظر گرفته است که می‌توانید انواع آن را در زیر مشاهده کنید:

  • سه Orb به قیمت ۴ دایمند (قیمت قبلی ۴۵۰ دایمند)
  • ده Orb به قیمت ۱۴ دایمند (قیمت قبلی ۱۴۵۰ دایمند)
  • بیست و پنج Orb به قیمت ۳۵ دایمند (قیمت قبلی ۳۵۰۰ دایمند)
  • پنجاه Orb به قیمت ۶۰ دایمند (قیمت قبلی ۶۰۰۰ دایمند)

بازی استراتژی The Duelyst در ابتدا به‌صورت یک کمپین کیک استارتر در سال ۲۰۱۴ کار خود را شروع کرد و موفق شد در سال ۲۰۱۵ به‌صورت بتای عمومی در دسترس قرار بگیرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده