// دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

ابراز علاقه اعضای فرام سافتور به همکاری با گیرمو دل تورو

ماسانوری تاکئوچی در مصاحبه‌ی اخیر خود از علاقه استودیو فرام‌سافتور به همکاری‌های بیشتر نظیر Elden Ring و علاقه خود به فیلم Pacific Rim صحبت کرده است.

Elden Ring نام جدیدترین بازی معرفی شده از سوی استودیو فرام‌سافتور (FromSoftware) است که این استودیو ژاپنی برای ساخت آن با جرج آر آر مارتین، نویسنده نغمه آتش و یخ، وارد همکاری شده است. درواقع مارتین وظیفه‌ی نوشتن پیش‌‌زمینه داستانی و بخش اسطوره شناسی بازی را برعهده دارد و هیدتاکا میازاکی، کارگردان الدن رینگ، نویسندگی داستان اصلی را انجام می‌دهد. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد استودیو ژاپنی فرام‌سافتور علاقه‌مند به همکاری‌های مشابه بیشتری است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، ماسانوری تاکئوچی، تهیه کننده استودیو فرام‌سافتور، به‌تازگی مصاحبه‌‌ای را با IGN انجام داده است و در جریان این گفت‌وگو به همکاری‌های بیشتر ابراز علاقه کرد. نکته جالب اشاره به فیلم Pacific Rim و گیرمو دل تورو، کارگردان «حاشیه اقیانوس آرام»، است؛ شخصی که همکاری‌های مختلفی را در صنعت بازی‌های ویدیویی انجام داده است. ماسانوری تاکئوچی دراین‌باره می‌گوید:

قطعا من یکی از طرفداران پروپاقرص گیرمو دل تورو هستم. من احساس می‌کنم که وی به‌خوبی توانست ربات‌های انیمه‌ای مورد علاقه کودکان را در ظاهری مدرن و داستانی بزرگسالانه قرار دهد. همچنین ما روی بازی Metal Wolf Chaos هم کار کرده‌ایم و علاقه خاصی به ربات‌ها داریم. ما فکر می‌کنیم که همکاری‌هایی در این زمینه می‌تواند جالب باشد.

نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های تهیه کننده استودیو فرام‌سافتور چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده