// جمعه, ۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۶

بسته الحاقی رایگان بازی Monster Hunter World با محوریت تکسچر‌های باکیفیت معرفی شد

کمپانی کپکام با انتشار پستی در صفحه بازی Monster Hunter World در فروشگاه استیم از انتشار یک بسته الحاقی رایگان با محوریت تکسچر‌های با کیفیت بالا خبر داد.

تازه‌ترین بازی سری Monster Hunter با نام بازی Monster Hunter: World در حالی در دسترس کاربران پلتفرم پی سی قرار گرفت که خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این پلتفرم تبدیل شد و در بین موفق‌ترین بازی‌های کمپانی Capcom (کپکام) قرار گرفت. استقبال از این نسخه به حدی بود که موجب شد کمپانی مذکور بازی‌های آینده‌اش را در دسترس این طیف از بازیکنان قرار دهد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی کپکام قصد دارد با ارائه بسته الحاقی رایگان تکسچر‌های با کیفیت بالا را به بازی Monster Hunter: World اضافه کند.

براساس اطلاعات درج شده در پست مربوطه در صفحه بازی مذکور در فروشگاه استیم، این بسته الحاقی در تاریخ ۴ آوریل (۱۵ فروردین) در دسترس قرار خواهد گرفت. کمپانی کپکام به منظور نمایش تاثیر بسته الحاقی و مقایسه قبل و بعد از دریافت آن، تصویری منتشر کرده است که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

بازی Monster Hunter: World

پیش از دریافت این بسته الحاقی باید نسبت به در اختیار داشتن حداقل ۴۰ گیگابایت فضای خالی و هشت گیگابایت حافظه‌ی VRAM اطمینان حاصل کنید. دیگر اطلاعات مرتبط با سیستم مورد‌نیاز پس از انتشار اعلام می‌شوند. در کنار تکسچر‌های بهبود یافته، آپدیت 5.2 بازی Monster Hunter: World منتشر خواهد شد که از تغییرات ایجاد شده به واسطه آن می‌توان به اضافه شدن گزینه TAA+FXAA به تنظیمات Anti-Aliasing، ارائه نوع جدیدی از کنترل‌ ماوس و رفع باگ‌های مختلف اشاره کرد.

کمپانی کپکام به واسطه بازی Monster Hunter: World توانست موفق‌ترین عرضه تاریخش روی پلتفرم پی سی را تجربه کند و در روز اول عرضه بیش از ۳۳۰ هزار بازیکن به صورت همزمان اقدام به تجربه این بازی کردند. با استناد به آمار منتشر شده در وب‌سایت SteamCharts محصولات اخیر کمپانی مذکور نیز این روند را تکرار کردند. براساس اطلاعات این وب‌سایت بیشترین تعداد از بازیکنان همزمان بازی‌های Resident Evil 2 Remake و Devil May Cry 5 به ترتیب ۷۴ هزار و ۲۴ نفر و ۸۸ هزار و ۷۳۵ نفر بوده است.

بازی Monster Hunter: World در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸ (۶ بهمن ۱۳۹۶) روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و در تاریخ ۹ اوت ۲۰۱۸ (۱۸ مرداد ۱۳۹۷) روی پلتفرم PC عرضه شد. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به صفحه مربوطه در فروشگاه‌های استیم، پلی استیشن و مایکروسافت اقدام به خرید این بازی کنید. از دیگر خبر‌های مربوط بازی مذکور می‌توان به معرفی اولین بسته الحاقی بزرگ آن به نام Iceborne که در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود، اشاره کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده