نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۷

بازی های رایگان ماه مارس 2019 ایکس باکس لایو گلد

میجر نلسون در اکانت توییتر خود، بازی‌های رایگان ماه مارس Xbox Live Gold را مشخص کرده که در میان آن‌ها، بازی محبوب و تحسین‌شده‌ی Metal Gear Rising: Revengeance دیده می‌شود.

به تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، لری هاب یا همان میجر نلسون معروف در اکانت توییتر خود، بازی‌های رایگان ماه مارس (اسفند ۹۷-فروردین ۹۸) را مشخص کرده است. دارندگان اشتراک گلدِ ایکس باکس لایو می‌توانند از اول تا ۳۱ام ماه مارس (۱۰ اسفند ۹۷ تا ۱۱ فروردین ۹۸) بازی Adventure Time: Pirates of the Enchiridion را به رایگان دریافت و تجربه کنند. بازی دیگری که در این ماه رایگان شده است، Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 نام دارد و از تاریخ ۱۶ مارس تا ۱۵ آوریل‌ (۲۵ اسفند ۹۷ تا ۲۶ فروردین ۹۸) در دسترس دارندگان سرویس مذکور قرار خواهد گرفت.

در ادامه‌ی لیست بازی‌های رایگان ماه مارس ایکس باکس لایو گلد، بازی Star Wars Republic Commando را می‌بینیم که اولی تا ۱۵ام ماه مارس (۱۰ تا ۲۴ اسفند ۹۷) برای مشترکان سرویس مذکور رایگان خواهد بود. در پایان، آخرین، بزرگ‌ترین و شاید مهم‌ترین اثری که این ماه قرار است به شکل رایگان در دسترس دارندگان اشتراک گلد ایکس باکس لایو قرار بگیرد، اثری محبوب، جذاب و تحسین‌شده‌ از استودیو پلاتینوم گیمز یعنی Metal Gear Rising: Revengeance است. دارندگان اشتراک گلد این فرصت را دارند تا از ۱۶ تا ۳۱ مارس (۲۵ اسنفد ۹۷ تا ۱۱ فروردین ۹۸) بازی «متال گیر رایزینگ» را دریافت و با در دست‌ گرفتن کنترل «رایدن / جک قصاب»، یک ماجراجویی حماسی و هیجان‌انگیز را تجربه کنند. لازم به ذکر است که بازیکنان می‌توانند دو بازی Metal Gear Rising: Revengeance و Star Wars Republic Commando را روی پلتفرم ایکس باکس وان خود تجربه کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده