// جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۷

تاریخ بتای عمومی بازی Jump Force مشخص شد

کمپانی باندای نامکو اعلام کرده است که هواداران بازی Jump Force در تاریخ ۲۸ دی ماه می‌توانند بتای عمومی این بازی را تجربه کنند.

تقریبا یک ماه دیگر بازی Jump Force عرضه می‌شود، اما کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، ناشر بازی Jump Force یک بتای عمومی تدارک دیده است تا مخاطبان قبل از تجربه‌ی بازی اصلی بتوانند با حال و هوای آن آشنا شوند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو اعلام کرده است که در تاریخ ۲۸ دی ماه (۱۸ ژانویه) بتای عمومی بازی Jump Force در دسترس قرار می‌گیرد تا تاریخ ۳۰ دی ماه (۲۰ ژانویه) هم در دسترس خواهد بود. نکته‌ی جالب بتای جامپ فورس این است که کاربران در بازه زمانی‌های سه ساعته می‌توانند آن را تجربه کنند که در ادامه می‌توانید برنامه این بتای عمومی را مشاهده کنید (تمامی ساعت‌ها به‌وقت ایران است):

روز ۲۸ دی ماه:

  • ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر تا ۶:۳۰ بعد از ظهر
  • ساعت ۸:۳۰ بعد از ظهر تا ۱۱:۳۰ بعد از ظهر

روز ۲۹ دی ماه:

  • ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر تا ۱۰:۳۰ بعد از ظهر

روز ۳۰ دی ماه:

  • ساعت ۱۱:۳۰ بعد از ظهر تا ۲:۳۰ بامداد روز بعد

بتای عمومی جامپ فورس / Jump Force

در جریان بتای بازی Jump Force کاربران می‌توانند با ۱۷ کاراکتر مختلف از جمله ناروتو، گوکو، ایچیگو، زورو و هیسوکا بازی را تجربه کنند. همچنین پنج محیط مبارزه‌ای مختلف هم در نظر گرفته شده است. در انتها مشخص شده است که بتای جامپ فورس تنها در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت. کاربران کامپیوتر باید تا عرضه‌ی نهایی بازی منتظر بمانند.

بازی Jump Force در تاریخ ۲۶ بهمن ماه (۱۵ فوریه) برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی در مورد این بازی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده