نویسنده: حمزه سروری
// پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

بازی One Piece: World Seeker تا سال 2019 تاخیر خورد

شرکت بندای نامکو تصمیم گرفته است که انتشار بازی One Piece: World Seeker را برای پیشرفت بیشتر تا سال آینده‌ی میلادی به تأخیر بیاندازد.

کمپانی Bandai Namco اعلام کرد که بازی One Piece: World Seeker تا سال آینده‌ی میلادی منتشر نخواهد شد. پیش از این قرار بود بازی در سال ۲۰۱۸ منتشر شود، اما بدون تاریخ انتشار مشخص، گمان می‌رفت که باز هم شاهد به تأخیر افتادن تاریخ انتشار آن باشیم. تهیه‌ی کننده‌ی اصلی بازی One Piece: World Seeker یعنی کوجی ناکاجیما در این‌باره چنین می‌گوید:

بازی One Piece: World Seeker بلندپروازانه‌ترین اثری است که تا به حال از مجموعه‌ی One Piece ساخته شده. کمپانی بندای نامکو از پتانسیل بازی ما با خبر است و می‌خواهد که در بالاترین سطح ممکن ساخته شود تا انتظارات طرفداران برآورده شود.

تلاش برای به ارمغان آوردن بهترین تجربه‌ی ممکن توضیحی است که دلیل تصمیم سختِ به تأخیر انداختن انتشار بازی One Piece: World Seeker را تا حدودی توجیه می‌کند. بنابراین بازی One Piece: World Seeker سال ۲۰۱۹ میلادی در تاریخی نامشخص منتشر می‌شود. انتشار بازی برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی‌ سی تا به این لحظه تأیید شده‌اند و اگر تقاضای طرفداران سوییچ افزایش یابد احتمال انتشار بازی One Piece: World Seeker روی این کنسول نیز وجود دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده