// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۷

بهترین‌ تیم‌های رویداد بازیسازی لول آپ ۲۲ شهریور مشخص می‌شوند

برندگان دومین رویداد بازی‌سازی لول آپ پنجشنبه ۲۲ شهریور در جریان مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

طبق اعلام بنیاد ملی بازی های رایانه ای،‌ فردا پنجشنبه ۲۲ شهریور آیین اختتامیه دومین رویداد بازی‌سازی لول آپ در سینما پردیس قلهک برگزار می‌شود. دومین دوره رویداد لول آپ (Level Up) با هدف ایجاد انگیزه برای ساخت بازی‌های باکیفیت با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و توسط شرکت فن افزار شریف با رویکرد «ساخت بازی با کیفیت برای گیمر ایرانی» در طول هفته‌های گذشته برگزار شد و با استقبال گسترده‌ای از سوی بازی‌سازان و فعالان صنعت بازی در ایران همراه شد.

این رویداد اوایل تیر ماه طی یک کنفرانس خبری آغاز به کار کرد و طی دو مرحله برگزار شد. در دوره دوم لول آپ تمرکز بر بازی‌های پلتفرم کامپیوترهای شخصی قرار داشت و حضور هیولا به عنوان یک عرضه‌کننده دیجیتال بازی‌های کامپیوتری به عنوان همکاری مهم در برگزاری رویداد، یکی از ویژگی‌های دوره دوم لول آپ بود. گفتنی است رویکرد تیم‌سازی نیز از دیگر ویژگی‌های قابل‌‎توجه این رویداد در دومین دوره برگزاری آن بود.

نهایتا روز پنجشنبه ۲۲ شهریور شاهد مراسم اختتامیه لول آپ خواهیم بود و پس از دو مرحله رویداد از میان ۳۳ تیمی که به مرحله نهایی راه پیدا کرده‌اند قرار است شاهد انتخاب بهترین تیم‌ها باشیم. در میان تیم‌های منتخب جایزه ۳۰ میلیون تومانی به همراه امکان بهره‌گیری از حمایت‌های تبلیغاتی در هیولا به تیم اول، جایزه ۱۵ میلیون تومانی به همراه امکان بهره‌گیری از حمایت‌های تبلیغاتی در هیولا به تیم دوم و جایزه هفت میلیون تومانی به همراه امکان بهره‌گیری از حمایت‌های تبلیغاتی در هیولا به تیم سوم اختصاص خواهد یافت که جوایز نقدی توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تامین می‌شود.

مراسم اختتامیه دوره دوم رویداد لول آپ در خیابان شریعتی، خیابان یخچال، جنب پارک موزه آب، سینما پردیس قلهک و از ساعت ۱۵:۴۵ تا ۱۷:۴۵ برگزار خواهد شد و حضور برای عموم آزاد است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده