// سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲

بازی Everybody’s Golf VR با زاویه دید اول شخص معرفی شد

کمپانی سونی در آستانه برگزاری نمایشگاه TGS 2018 اعلام کرد که نسخه واقعیت مجازی Everybody’s Golf با نام  Everybody’s Golf VR در دست ساخت قرار دارد.

کمپانی سونی در جدیدترین اخبار بازی در آستانه آغاز نمایشگاه Tokyo Game Show 2018 اعلام کرد که نسخه واقعیت مجازی بازی Everybody’s Golf در دست ساخت قرار دارد و با نام بازی Everybody’s Golf VR در دسترس قرار می‌گیرد. این مجموعه که پیش‌تر در غرب با نام Hot Shots Golf شناخته می‌شد آخرین بار با همین نام برای دستگاه‌های موبایل منتشر شده است.

کنتارو موتومورا، تهیه کننده ارشد بازی، در وبلاگ پلی استیشن در مورد این بازی نوشت که Everybody’s Golf به هدست‌های واقعیت مجازی پلی استیشن VR مجهز می‌شود. کاربران در جریان بازی با استفاده از کنترلر Dualshock 4 یا Playstation Move می‌توانند به تجربه بازی بپردازند و با چوب گلف مجازی خود به توپ ضربه بزنند.

Everybody’s Golf VR از زاویه دید اول شخص قابل بازی است و کاربران اکنون با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی می‌توانند تجربه متفاوتی از این بازی داشته باشند؛ به طوری که حال می‌توان به راحتی به میزان وزش باد و دیگر موارد بازی نگاه انداخت، بدون اینکه به روند بازی خللی وارد شود. در انتها گفتنی است که همانند نسخه‌های پیشین این بازی از گرافیک کارتونی برخوردار است.

در خبر‌های دیگر مربوط به نمایشگاه توکیو گیم شو 2018 اعلام شد که بازی‌های واقعیت مجازی دیگری همچون Kingdom Hearts: VR Experience، نسخه واقعیت مجازی Ace Combat 7 و Space Channel 5 نیز در دست ساخت قرار دارد.

بازی Everybody’s Golf VR در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۹ برای پلی‌استیشن VR منتشر می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی آن در زومجی از تریلر و دیگر خبر‌های آن مطلع شوید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده