نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۶

سونی دعوت از کاربران برای تست بتای آپدیت 6.0 پلی استیشن 4 را آغاز کرد

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی مشغول ارسال دعوت‌نامه به کاربران برای آزمایش نسخه بتای بروزرسانی 6.0 کنسول پلی‌استیشن 4 است.

ظاهرا زمان زیادی تا انتشار بروزرسانی بعدی کنسول پلی استیشن 4 باقی نمانده است؛ چرا که در تازه‌ترین اخبار کنسول‌های بازی مطلع شدیم که بخش سرگرمی های تعاملی سونی ارسال دعوت‌نامه به کاربران برای آزمایش بتای آپدیت نسخه 6.0 را آغاز کرده است.

کمپانی سونی تصریح کرد که این بروزرسانی «در مرحله بتا» شامل هیچ تغییر بزرگی نخواهد بود، اما در عوض روی بهبود عملکرد سیستم و مرتفع ساختن مشکلات تمرکز دارد. نکته جالب توجه این است که کمپانی سونی همچنان از کاربران برای آزمایش بروزرسانی‌های آتی کمک می‌گیرد.

با توجه به توضیحات کمپانی سونی هنوز مشخص نیست که آیا این بروزرسانی در زمان عرضه هم قابلیت‌های تازه‌ای را به همراه نمی‌آورد یا این مورد تنها به مرحله بتا محدود می‌شود و نهایتا شاهد ویژگی‌های جدیدی هستیم. البته فرض بر این است که آپدیت 6.0 پلی ‌استیشن 4 دارای ویژگی‌های جدیدی است، اما تا به حال این موضوع تایید نشده است.

اگر برای آزمایش نسخه بتا بروزرسانی 6.0 بازی ثبت‌نام کرده‌اید و برای کمک به تست این آپدیت هیجان‌زده‌اید، می‌توانید برای اینکه متوجه شوید از تست‌کنندگان این بروزرسانی هستید یا خیر، صندوق ایمیل خود را بررسی کنید. اگر خبر تازه‌ای در این‌باره منتشر شد، شما را در جریان آن قرار خواهیم داد، اما در حال حاضر تنها اطلاعات فوق در دست است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده