نویسنده: علی ولی خانی
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

بازی Code Vein احتمالا نیمه اول تابستان منتشر می‌شود

احتمال دارد بازی Code Vein در ماه جولای منتشر شود. این شایعات از ایمیلی که توسط شرکت فنلاندی 3h Distribution Oy منتشر شده نشات گرفته‌اند.

Code Vein، یکی از بازی‌های در دست ساخت Bandai Namco که الهامات زیادی از سری Dark Souls گرفته است، بر اساس شایعات گزارش‌شده، ممکن است در ماه جولای (تیر-مرداد) منتشر شود.

این شایعه اولین بار توسط وبسایت اروپایی Gamereactor منتشر شد. این وبسایت ادعا می‌کند شرکت فنلاندی 3h Distribution Oy که پیش‌تر وظیفه‌ی توزیع بازی‌های شرکت‌هایی همچون Warner Bros. Interactive Entertainment ،Telltale Games ،Square Enix ،Rockstar Games ،2k Games ،Codemasters و Koch Media را بر عهده داشته، اقدام به ارسال ایمیلی به سوی مطبوعات مختلف کرده است که حاوی اطلاعاتی درباره‌ی تاریخ انتشار این بازی است. به روایت Gamereactor، در این ایمیل تاریخ انتشار چندین بازی مختلف عنوان شده که در بین آن‌ها نام Code Vein نیز به چشم می‌خورد.

ظاهرا، با وجود اینکه Code Vein قرار است برای کامپیوتر هم منتشر شود،‌ در این لیست تنها به تاریخ انتشار نسخه‌های PS4 و Xbox One این بازی اشاره شده است. با این حال، باید به این مسئله اشاره کرد که نسخه‌ی کامپیوتر Code Vein به صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد و پخش آن بر عهده‌ی شرکت 3H نیست؛ پس نداشتن اطلاعاتی درباره‌ی تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر بازی کاملا منطقی است.

متاسفانه لینک یا تصویری از ایمیل مذکور وجود ندارد و به همین دلیل نمی‌شود صحت این شایعه را تائید کرد. اخبار ساخت بازی Code Vein اولین بار حدود یک سال پیش منتشر شد و از همان موقع تاکنون ‌‌Bandai Namco اقدام به انتشار اطلاعات و تصاویر زیادی از بازی کرده است،‌ اما هنوز خبری از اعلام رسمی تاریخ نهایی انتشار بازی نیست. با این حال، عرضه‌ی این بازی در ماه جولای اقدامی هوشمندانه به نظر می‌رسد؛ چون در این ماه خبری از آثار بزرگ و پر سر و صدای زیادی نیست و Bandai Namco می‌تواند با تکرار سیاست Sega در قبل انتشار بازی Shining Resonance Refrain، بدون رقیب بازارهای مختلف را به چنگ آورد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده