نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۰

بازی To Leave فردا منتشر خواهد شد

بازی To Leave، جدیدترین ساخته‌ی استودیو Freaky Creations، فردا ۴ اردیبهشت ماه برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

استفانو پالاسیوس، کارگردان بازی To Leave، در آخرین پستی که این هفته در وب‌سایت PlayStation منتشر کرد، به تاریخ انتشار این بازی پلتفرمر خاص اشاره کرد. بازی To Leave اثری پلتفرمر است و به مسائل مربوط به سلامت روان خواهد پرداخت.

داستان بازی درباره پسری پرخاشگر و افسرده به نام هارم است که می‌‌خواهد با استفاده از یک در، تمامی مشکلات خود و جهانش را یک‌بار برای همیشه حل کند. پالاسیوس بازی‌اش را اینگونه توصیف می‌کند:

در بازی To Leave گیمرها متوجه خواهند شد که زندگی کردن در نقش هارم در این قسمتِ حیاتی از عمرش چه حسی خواهد داشت؛ پسری عمیقا افسرده، نیمه سالم نیمه مجنون با افکار پریشان که از صمیم قلبش به دنبال یک هدف است: صلح برای خود و جهان.

از نظر پالاسیوس، چالش‌ها و پازل‌هایی که در بازی گنجانده شده است، در ابتدا خیلی آسان به نظر می‌رسند اما با پیشروی گیمرها در طولِ بازی، خواهند دید که چالش‌ها سخت‌تر خواهند شد. از نکات قابل توجه بازی، طراحی هنری و زیبایی‌شناختی هر بخشِ آن است که به‌صورت دستی انجام شده و ظاهری خاص خواهد داشت.

این اولین بازی‌ استودیو Freaky Creations خواهد بود؛ اثری که مراحل ساخت و توسعه‌اش شش سال زمان برده و اولین بازی‌ای خواهد بود که یک استودیوی اکوادوری برای پلتفرم پلی‌استیشن منتشر می‌کند. 

بازی To Leave در تاریخ تاریخ ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت)، یعنی فردا، برای پلی‌ استیشن 4 منتشر خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید این بازی را پیش‌خرید کرده و از تخفیف و محتوای اضافه‌ای که برای‌تان ترتیب داده شده بهره ببرید.

در گالری زیر می‌توانید تصاویر منتشر شده از روند بازی را مشاهده کنید:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده