// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

۲۰۱۸ سال بزرگی برای مجموعه Final Fantasy خواهد بود

شینجی هاشیموتو، مدیر برند فاینال فانتزی در جدیدترین گفت‌وگوی خود اعلام کرده که سال ۲۰۱۸، سال بزرگی برای این مجموعه خواهد بود.

طبق اخبار بازی منتشر شده، اخیرا ویدیویی از شینجی هاشیموتو، مدیر برند Final Fantasy منتشر شده که در جریان آن وی در مورد یک بازی کارتی از این مجموعه سخن می‌گوید، اما این مورد، تمام موضوعاتی نیست که هاشیموتو در مورد آن صحبت کرده است.

یکی از موضوعاتی که شینجی هاشیموتو به آن پرداخت، برنامه‌های مربوط به سال آینده مجموعه فاینال فانتزی بود. وی اعلام کرد که سال ۲۰۱۷، سی‌امین سالگرد سری Final Fantasy بود و سال ۲۰۱۸، وارد سی و یکمین سالگرد این مجموعه خاطره‌انگیز می‌شویم و تیم‌های توسعه‌دهنده مربوط به این مجموعه در حال کار روی بازی‌های جدیدی هستند و سال ۲۰۱۸ سال مهمی خواهد بود.

در ادامه هاشیموتو از تمامی مخاطبان و هوادارانی که در این ۳۰ سال مجموعه فاینال فانتزی را حمایت کرده‌اند، تشکر کرد و گفت که اسکوئر انیکس در سال ۲۰۱۸ نسخه‌های هیجان‌انگیزی از این مجموعه را در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد. این گفته می‌تواند بدین معنا باشد که بالاخره، شاهد اعلام تاریخ عرضه بازی Final Fantasy VII Remake خواهیم بود.

درآخر نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا در سال آینده کمپانی Square Enix تاریخ عرضه Final Fantasy VII Remake و بازی Kingdom Hearts 3 را اعلام خواهد کرد؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده