نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

تصاویر جدیدی از بازی BioMutant منتشر شد

تصاویر جدیدی از بازی BioMutant منتشر شده. این بازی یک نقش آفرینی جهان باز است که شما را در دنیایی بزرگ و مملو از جزئیات رها می‌کند تا با اجزایش زندگی کنید و با خطراتش کنار آیید.

کمپانی THQ Nordic از بازی نقش‌آفرینی جهان‌باز مورد انتظارش یعنی BioMutant تصاویری را منتشر کرد. بایومیوتنت داستانی درباره‌ی حیوانات مختلف است و شما را در دنیایی بزرگ قرار می‌دهد تا آن را بکاوید و با خطرات و موجودات خطرناکش آشنا شوید. دنیای بازی همچنین مناطق زیبا و خوش رنگ و لعابی را شامل می‌شود که می‌توانید با چیزهایی نظیر وسایل نقلیه‌ی مکانیکی، پاراگلایدرها، بالن‌ها، سواری‌ها، جت اسکی و... در آن جابه‌جا شوید.

این بازی توسط کارگردان بازی‌هایی چون Mad Max و Just Cause ساخته می‌شود. استفان لیوکویست این بار بازگشته تا دنیایی را با طراحی خاص و یکتا خلق کند. این شکل از طراحی به بازیکنان وعده می‌دهد که بتوانند شخصیت‌های خود را طراحی کنند و تغییر دهند و آن‌ها را با مهارت‌های گوناگون و تسلیحات مرگبار و مختلف تجهیز کنند.

بازی BioMutant همچنین از مکانیک‌های مبارزات Real Time بهره می‌برد و قرار است یک همراه نیز به صورت اتوماتیک شما را یاری کند. بازی همچنین از یک سیستم خلاقانه‌ی Crafting (ساخت‌وساز) نیز بهره‌مند است. بایومیوتنت همچنین قرار است پایان‌های چندگانه داشته باشد و حداقل ده ساعت گیمرها را سرگرم خواهد کرد. استفان لیوکویست به‌عنوان رئیس و یکی از بنیانگذاران این تیم درباره‌ی بازی این گونه می‌گوید:

ما واقعا دوست داریم بازیکنان را به استفاده از روش‌های مختلف به اتمام رساندن بازی تشویق کنیم. دنیایی که بازی را در آن آغاز می‌کنید جهانی است که در مرز نابودی قرار دارد. تنها چیزی که می‌تواند این دنیا را نجات دهد درختی بسیار بزرگ با نام Tree of Life است که در مرکزیت جهان قرار گرفته و ریشه‌هایش از هر طرف گسترده شده‌اند. این بر عهده‌ی شما است که در پایان بازی این درخت را مداوا کنید تا جهان را نجات دهد یا اینکه تصمیم دیگری بگیرید. این در واقع پایان خوب بازی است که با انجام آن همه چیز نجات پیدا می‌کند. البته برخی از بازیکنان نیز به دنبال پایان‌های سیاه‌تر می‌گردند و ما برای آن‌ها گزینه‌های دیگری ترتیب داده‌ایم. شما می‌توانید از مداوای درخت خودداری کنید و در این صورت دنیا نابود می‌شود.

اما اگر مداوای درخت زندگی را انتخاب کنید، باید به دنبال گونه‌ای از موجودات کوچک بگردید. این مجودات که نانو نام دارند در زیر پوشش‌های گیاهی درخشان بازی قرار داشته و شما باید آن‌ها را به سمت ریشه‌های درخت زندگی هدایت کنید. این کار احتمال نجات دنیا را افزایش خواهد داد. در واقع به ازای هر نانو، دو درصد به احتمال نجات افزوده می‌شود! شما همچنین می‌توانید موجودات عظیم الجثه‌ای را که در انتهای هر ریشه مشغول جویدن آن هستند پیدا کنید و با از بین بردنشان آن ریشه را نجات دهید. این کار نیز باعث می‌شود شانس نجات دنیای بازی بیشتر شود. اگر موفق شوید همه‌ی ریشه‌ها را نجات دهید، برای نجات دنیا شانس صددرصدی خواهید داشت و مطمئنا خیلی از بازیکنان دوست دارند تا چنین اندازه‌ای پیش بروند!

اسکرین‌شات‌های پیش رو درباره‌ی دنیای زیبا و متنوع بازی اطلاعاتی را به شما خواهد داد. THQ Nordic این بازی را برای انتشار در سال ۲۰۱۸ آماده می‌کند.

BioMutant

BioMutant

BioMutant


منبع Dsogaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده