شایعه: یوتیوب سرویس لایو استریم خود را برای رقابت با توئیچ راه اندازی می کند
طبق گفتهی منبعی آگاه در صنعت فناوری، گوگل قصد دارد سرویس لایو استریم یوتیوب را با تمرکز بر بازی و ورزشهای الکترونیک راه اندازی کند. گوگل سال گذشته قصد خرید سرویس استریم توئیچ را داشت که موفق نشد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
طبق گفتههایی منبعی ناشناس به سایت دیلیدات، گوگل با استخدام ۵۰ مهندس باتجربه در زمینهی استریمینگ قصد برگرداندن سرویس لایو استریم یوتیوب را دارد. به گفتهی این منبع «هدفی بزرگی پشت این جریان» وجود دارد.
با توجه به حرکت توئیچ به سمت موسیقی و حوزههای دیگر، اکنون زمان مناسبی برای عقب نماندن گوگل در این رقابت خواهد بود.این منبع اعتقاد دارد که دلیل اصلی راه اندازی این سرویس، بازی و ورزشهای الکترونیک (eSports) هستند.
به زودی با شروع این سرویس گوگل، فرصت بزرگی برای استریم کنندهها و برگذارکنندگان فراهم خواهد شد و من میتوانم بگویم که تعداد بیشمار بینندگان ورزشهای الکترونیکی به سمت پشتیبانی و همکاری از این رویدادها خواهند رفت. گوگل این سرویس را درنمایشگاه E3 امسال معرفی میکند.گوگل در تلاشی برای ورود به تجارت استریم بازیهای ویدیویی سال گذشته برای بدست آوردن توئیچ وارد مذاکرهای با این شرکت شد، اما با برهم خوردن این معامله شرکت آمازون توانست با قیمت ۹۷۰ میلیون دلار این سرویس را خریداری کند. منبع: VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده