// یکشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۳۰

اپلیکیشن Time Warner Cable برای ایکس باکس وان نیز عرضه شد

شرکت  تایم وارنر کِیبِل اپلیکیشن TWC TV را برای ایکس‌باکس وان منتشر کرد. شما با استفاده از این اپلیکیشن به محتوای سرویس Time Warner Cable برروی ایکس‌باکس وان دسترسی خواهید داشت. با زومجی همراه باشید.
اگر شما عضویت Time Warner Cable دارید، می‌توانید بدون داشتن حساب کاربری ایکس‌باکس لایو به ۷۰۰۰ ویدیو از اجراها و فیلم‌ها بدون پرداخت هزینه‌ای اضافی دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید با استفاده از اتصال کینکت با کمک دستورات صوتی و یا با استفاده از ویژگی Snap ایکس‌باکس وان به هدایت این اپلیکیش بپردازید.
twctv_xboxone_featured-570x281 رابط کاربری  اپلیکیشن TWC TV
این کمپانی در رابطه با همکاری خود با مایکروسافت این چنین اظهار نظر کرده است:
در سال ۲۰۱۳، ما با دوستان خودمان در مایکروسافت برای آوردن اپلیکیشن TWC TV‌ برروی دستگاه بازی و سرگرمی  ایکس‌باکس 360 وارد همکاری شدیم. اکنون مفتخر هستیم تا عرضه‌ی این برنامه‌ را برروی ایکس‌باکس وان اعلام کنیم.
در هر حال شما  مانند نسخه‌ی قبلی اپلیکیشن TWC TV برروی ایکس‌باکس 360، نمی‌توانید کانال‌های Time Warner Cable را به صورت زنده برروی ایکس‌باکس وان تماشا کنید. البته تامین کننده کابل می‌تواند این ویژگی را در آینده به اپلیکیشن اضافه کند. اپلیکیشن TWC TV هم اکنون از طریق ایکس‌باکس لایو قابل دریافت است. شرکت تایم وارنر کِیبِل بعد از شرکت کوم‌کاست در آمریکا بزرگترین تامین کننده اینترنت و پخش کننده‌ی برنامه‌های کابلی است.xboxone_twctv_movie-570x281منبع: Gamespot