نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰

بتای خصوصی بازی Call Of Duty: WWII در دسترس کاربران پلی‌ استیشن قرار گرفت

بتای بازی Call Of Duty: WWII که قرار بود از ساعت ۸:۳۰ امروز در دسترس کاربرانی که نسخه پلی‌استیشن 4 بازی را پیش‌خرید کرده‌اند قرار بگیرد، روز گذشته و زودتر از موعد مقرر منتشر شد.

کاربرانی که بازی Call Of Duty: WWII را پیش خرید کرده‌اند، هم‌اکنون می‌توانند نسخه بتای این بازی را روی کنسول PS4 دریافت کنند. سایز این فایل حدودا ۱۶ گیگابایت است که تقریبا زیاد به نظر می‌رسد. کاربرانی که بازی را به صورت دیجیتالی پیش‌خرید کرده‌اند نیازی به وارد کردن کد دسترسی برای دریافت بازی ندارند، اما کسانی که نسخه فیزیکی بازی را دریافت کرده‌اند باید از وب‌سایت مربوط کد دسترسی خود برای دریافت بازی را دریافت کنند.

روز گذشته حساب کاربری Call Of Duty در توئیتر، با انتشار پیامی خبر از انتشار زودهنگام بتای بازی Call Of Duty :WWII داد، متن این پیام به شرح زیر است:

خبر خوب: بتای خصوصی بازی Call of Duty: WW2 برای کاربرانی که نسخه پلی استیشن 4 بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، زودتر از موعد مقرر منتشر شد. بازی را دانلود کنید و به مبارزه به بپیوندید.

در اخبار دیگر، مایکل کندری یکی از توسعه دهنده‌های استودیو Sladgehammer Game در پاسخ به یکی از کاربران توئیتر که به بالاترین رنک نسخه بتا رسیده است اعلام کرد که به زودی رتبه‌های بیشتر به بازی اضافه خواهند شد. اولین بتای خصوصی بازی Call of Duty: WWII تا تاریخ ۲۹ آگوست (دوشنبه، ۶ شهریور) در دسترس کاربران خواهد بود. بتای دوم بازی نیز از یکم تا چهارم ستامبر (۱۰ تا ۱۳ شهریور) در جریان خواهد بود، به احتمال زیاد کاربران ایکس‌باکس وان و پی‌سی نیز در همین بازه زمانی قادر به دریافت بتای بازی خواهند بود.

اکانت رسمی Call Of Duty نیز با انتشار پیامی دیگر در توئیتر اعلام کرد که بازیکن رشته‌ی فوتبال آمریکایی یعنی کریستین مک‌کافری از ساعت ۱:۳۰ نیمه‌شب به وقت ایران طی یک لایواستریم به تجربه‌ی بازی خواهد پرداخت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده