// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

بازی Antiquia Lost برای پلی‌استیشن 4 و پلی استیشن ویتا تایید شد

بازی نقش‌ آفرینی و نوبتی Antiquia Lost که پیش‌تر برای اندروید منتشر شده بود به پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا راه پیدا خواهد کرد.

سال گذشته استودیو کمکو (KEMCO) بازی Antiquia Lost را که در سبک نقش‌آفرینی و با حال‌و‌هوای کلاسیک طراحی شده است، برای دستگاه‌های اندروید منتشر کرد. حال بر طبق جدیدترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کردند که این بازی در تاریخ نامشخصی از پاییز سال جاری برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا منتشر خواهد شد.

داستان این بازی در مورد پسر جوانی است که در روستای خیالی زندگی می‌کند؛ جایی که به تازگی موجوداتی آن را فرا گرفته‌اند و زندگی را در این روستا دشوار کرده‌اند. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که نفراتی در روستا ناپدید شده‌اند. این پسرک برای با خبر شدن از وقایع مرموز با دخترکی سفر خود را آغاز می‌کند تا بتواند رمز و راز‌های این اتفاق را برملا کند. البته پسرک، با نام باین، و دخترک، با نام لوناریا، سفر خود را بدون سلاح آغاز نمی‌کنند بلکه دخترک دارای یک سلاح پنهان و مرموز است که به او قابلیت‌های جادویی می‌دهد.

سطح و لول لوناریا همانند کاراکتر‌های دیگر در بازی‌های نقش‌آفرینی افزایش نمی‌یابد، در عوض او با استفاده از آیتم‌هایی در بازی قدرت خود را افزایش می‌دهد. این آیتم‌ها در قالب الماس‌ها در این بازی گنجانده شده‌اند که کاراکتر ما می‌تواند با خوردن آنها قدرت خود را افزایش می‌دهد و حتی آیتم‌هایی که از دشمنان می‌افتد هم نیز قابل استفاده است. وی همچنین این قابلیت را دارد که با استفاده از الماس‌هایی که از دشمنان قوی می‌افتد، استفاده کند و به قدرت آنها دست پیدا کند.

بازی Antiquia Lost در سبک Turn Base طراحی شده است یعنی اینکه مبارزات آن به طور نوبتی انجام می‌یابد ولی همچنین ویژگی‌های یک بازی شبیه‌ساز کشاورزی را نیز در خود جای داده است. باین با اینکه با همراهان زیادی در بازی آشنا می‌شود همچنین می‌تواند با کشت دانه‌ها و پرورش گیاهان به آیتم‌های جدیدی دست پیدا کند که به وی و هم‌تیمی‌های خود کمک کند.

بازی Antiquia Lost پس از انتشارش رو دستگاه‌های اندروید نسخه پریمیوم و رایگان را در دسترس کاربران قرار داد، بر این اساس احتمال می‌رود که این ویژگی برای کاربران پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا نیز فراهم شود. در ادامه می‌توانید تصاویر این بازی را مشاهده کنید.

Antiquia Lost


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده