نویسنده: یونس بهرامی
// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

نویسنده ارشد مجموعه Mass Effect مشغول کار روی بازی Anthem است

درو کارپیشن به‌طور رسمی تأیید کرد که روی بازی جدید استودیوی بایوور مشغول به کار است.

بازی Anthem در سبک اکشن نقش‌آفرینی که توسط استودیوی بایوور ساخته می‌شود، در جریان کنفرانس EA Play به‌طور رسمی معرفی شد. اکنون با توجه به اخبار بازی مشخص شده که درو کارپیشن، نویسنده ارشد دو نسخه‌ی اول سری بازی‌های Mass Effect، در خلق اثر تازه‌ی استودیوی بایوور نقشی به‌عهده دارد که گمان می‌رود نویسندگی داستان بازی باشد. 

درو کارپیشن به مدت دوازده سال در استودیوی بایوور کار می‌کرد و نه‌تنها در نقش نویسنده، بلکه در نقش طراح روی آثار زیادی کار کرده بود؛ مانند دو نسخه‌ی اول سری Mass Effect، بازی Baldur's Gate، بازی Jade Empire و بازی Star Wars: Knights of the Old Republic. کارپیشن در سال ۲۰۱۲ از استودیوی بایوور جدا شد؛ اما در سال ۲۰۱۵ دوباره به این استودیو بازگشت و اذعان داشت که برای کار کردن دوباره روی بازی Star Wars: The Old Republic بازگشته است. 

او در اوایل امسال نیز گفته بود که دارد روی بازی جدیدی کار می‌کند؛ اما در آن زمان، از بیان اطلاعات بیشتر درباره‌ی این بازی و نام آن خودداری کرد. اکنون، با تشکر از کاربر کنجکاو توییتر، در نهایت متوجه شده‌ایم که کارپیشن روی چه بازی‌ای کار می‌کند. او در جواب به کاربر توییتر که پرسیده بود «آیا بازی Anthem همانی است که با بایوور روی آن کار می‌کنی؟» پاسخ مثبت داد. 

هنوز اطلاعات چندانی از بازی Anthem در دسترس نیست؛ اما استودیوی بایوور اذعان داشته که بازی جدیدشان «یک داستان بزرگ از جنس [کارهای] بایوور» را دارا است و بازیکن‌ها می‌توانند به‌طور تنها یا با دوستان خود به کاوش در جهان بازی بپردازند. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بازی در نمایشگاه E3 2017 را از اینجا تماشا کنید. بازی Anthem برای عرضه روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده است.  


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده