نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۹

بازی جدید بایوور با نام Anthem معرفی شد [E3 2017]

همان‌طور که پیش از این هم شایعه شده بود، استودیو بایوور بازی جدید خود را در EA Play 2017 با نام Anthem معرفی کرد.

با اینکه برخی بازی‌های به نمایش درآمده در رویداد EA Play 2017 از پیش معرفی شده بودند، اما الکترونیک آرتز وعده یک سری سورپرایز را نیز داده بود که یکی از آن‌ها، بازی جدید استودیو بایوور با نام Anthem است. این بازی دقایقی پیش رسما معرفی شد و تریلری بسیار کوتاه از آن هم به نمایش درآمد که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از نماشا اقدام کنید

با این حال، به جز یک تریلر بسیار کوتاه؛ اطلاعات بسیار کمی از بازی Anthem منتشر شده است و باید تا کنفرانس فردای مایکروسافت صبر کنیم. الکترونیک آرتز تایید کرد که در کنفرانس مایکروسافت در E3 2017 اطلاعات بیشتری از این بازی که احتمالا شامل اولین نمایش گیم پلی آن نیز می‌شود، منتشر خواهد شد. در توصیف این بازی در این تریلر گفته شد که «دیوار ما را از موجوداتی که آن طرفش هستند و زندگی می‌کنند، محافظت خواهد کرد.»

بایوور اولین بار در E3 2014 از ساخت یک IP کاملا جدید خبر داد و ساخت این بازی بر عهده بخش ادمونتون این استودیو است. هنوز تاریخی برای انتشار بازی Anthem اعلام نشده است، اما طبق لیست مالی منتشرشده توسط الکترونیک آرتز در اوایل سال جاری، این بازی احتمالا تا پیش از ماه مارس ۲۰۱۸ (اسفند ۱۳۹۶ - فروردین ۱۳۹۷) منتشر خواهد شد.

الکترونیک آرتز در کنفرانس اختصاصی خود که پیش از نمایشگاه E3 2017 برگزار می‌شود، نمایش‌هایی از بازی‌های دیگر خود از جمله فیفا 18 و Need for Speed Payback نیز ارائه کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده