// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

تاریخ عرضه اسباب بازی های Rocket League مشخص شد

استودیو Psyonix تاریخ عرضه اسباب‌بازی‌های بازی Rocket League را، که در قالب ماشین‌های عقب کش است، مشخص کرد.

بهمن ماه سال گذشته استودیو سایانیکس (Psyonix) اعلام کرد که قصد دارد با همکاری کمپانی اسباب‌بازی‌سازی Zag Toys، اسباب‌بازی‌های بازی Rocket League را وارد خط تولید کند تا این محصولات در فصل بهار جاری در دسترس کاربران قرار گیرد. اکنون در جدیدترین اخبار بازی سایانیکس اعلام کرد که این اسباب‌بازی‌ها در اوایل ژوئن (خردادماه) در آمریکای شمالی در فروشگا‌های گیم‌استاپ و تارگت در دسترس قرار می‌گیرد. هنوز به تاریخ دقیق عرضه این محصولات در مناطق و کشور‌های دیگر اشاره‌ای نشده است؛ اما سازندگان اعلام کرده‌اند که به‌زودی شاهد عرضه آنها خواهیم بود.

اسباب‌بازی‌های یاد شده که در قالب «ماشین‌های عقب‌کش» عرضه می‌شوند، ۶ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. ماشین‌ها در توپ‌های Rocket Ball عرضه می‌شوند و در نتیجه، مشتریان از نوع اتومبیل انتخاب‌شده خبر ندارند. در این میان، Octane ،Dominus ،Masamune ،Hotshot ،Grog ،X-Devil ،Merc و Backfire جزو اتومبیل‌های قابل خریداری هستند.

اسباب‌بازی‌ها به همراه شماره سریالی برای کاربران ارسال می‌شوند که کاربران می‌توانند با وارد کردن آن درون بازی، از دو آیتم Cold Fusion Rocket Boost و ZT-17  بهره‌مند شوند. آیتم‌های یاد شده از راه دیگری در این بازی قابل استفاده نیست و به صورت انحصاری در دسترس کاربرانی قرار می‌گیرد که این اسباب‌بازی‌ها را تهیه کرده باشند.

در خبر‌ی دیگر، تعداد کاربران بازی Rocket League از مرز ۳۰ میلیون نفر عبور کرد.

 در ادامه می‌توانید اسباب‌بازی‌های جدید را به صورت باز و داخل توپ مشاهده کنید.

rocket league

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده