// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

دو انگشتر واقعی و گران قیمت مجموعه Dark Souls معرفی شدند

فروشگاه Torch Torch دو انگشتر واقعی الهام گرفته از بازی Dark Souls را تولید و پیش‌فروش کرده است.

مجموعه دارک سولز با گیم‌پلی سخت اما پر محتوایش یکی از سخت‌ترین بازی‌های شناخته شده در صنعت بازی‌های ویدیویی است که طرفداران پر و پا قرصی را نیز در سراسر جهان دارد. اینکه فروشگاه‌ها را بگردید و در نهایت با دو انگشتر شناخته شده از این مجموعه آن هم نسخه‌ی واقعی ساخته شده از آنها روبرو شوید بدون شک ضربان قلب طرفداران را بالا خواهد برد.

اکنون فروشگاه Torch Torch دو انگشتر را با الهام از مجموعه دارک سولز (Dark Souls) تولید کرده است. اولین انگشتر، انگشتر هاول یا Havel's Ring است که با استفاده آن در بازی قادر به حمل وزن بیشتری هستید. انگشتر دوم Silvercat Ring است که در بازی هرچند مانع کشته شدنتان نمی‌شود، اما تحمل قهرمان داستان را برای افتادن از ارتفاعات بیشتر می‌‌کند. Torch Torch در حال حاضر انگشتر‌های فوق را در سایزهای مختلف پیش فروش می‌کند.

همانطور که انتظار می‌رفت این انگشت‌تر ها قیمت ارزانی ندارند و هر یک به صورت جداگانه با قیمت ۱۵۵ دلار به فروش می‌رسند. البته اگر طرفدار مجموعه باشید در دست کردن این انگشترها ارزشش را دارد. تاریخ عرضه‌ی رسمی انگشتر سیلورکت ماه جولای و آگوست ۲۰۱۷ (تابستان ۱۳۹۶)‌ و تاریخ عرضه‌ی انگشتر هاول ماه آگوست و سپتامبر ۲۰۱۷ (اوایل پاییز) اعلام شده است.

Silvercat Ring

بازی Dark Souls Silevrcat Ring

Havle's Ring

بازی Dark Souls Havel


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده