نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

سازنده Candy Crush بازی موبایل جدید Call of Duty را معرفی کرد

استودیو کینگ، سازنده بازی Candy Crush، در حال ساخت یک بازی Call of Duty برای موبایل است. 

کمپانی اکتیویژن در سال ۲۰۱۵ استودیو سوئدی کینگ، سازنده بازی Candy Crush Saga را با پرداخت ۵.۹ میلیارد دلار خریداری کرد و حال این استودیو اعلام کرده که در حال ساخت نسخه‌ای جدید از بازی Call of Duty برای موبایل است. کینگ این خبر را با انتشار متنی در سایت رسمی خود اعلام کرد که به شرح زیر است:

هدف ما عرضه نسخه‌ای از بازی Call of Duty برای موبایل است که بتواند کاربران نسخه‌های کنسولی این بازی را راضی نگه دارد و علاوه بر آن بتواند باعث پیشرفت بازی‌های موبایل شود. 

هدف ما خلق بازی‌ای است که کاملا جدید و لذت‌بخش باشد و علاوه بر آن کاربران بتوانند به راحتی آن را یادگرفته و تجربه کنند. تیم سازنده بازی قرار است نسخه‌های آزمایشی متعددی از آن بسازند و همچنین آزادی عمل کاملی دارند تا بتوانند ایده‌های خود را عملی کرده و تجربه‌ای خلق کنند که بتواند موفق باشد. 

همانطور که از بخش دوم گفته‌های استودیو کینگ هم مشخص است، این استودیو آزادی‌عمل کاملی برای ساخت این بازی خواهد داشت و به نظر می‌رسد که اکتیویژن دخالتی در روند ساخت بازی موبایل Call of Duty ندارد. این بازی در حالی معرفی شده است که هنوز مشخص نیست سبک آن چه خواهد بود. شاید با یک بازی شوتر روبرو باشیم و شاید هم استودیو کینگ با استفاده از لایسنس Call of Duty یک بازی پازل بسازد که در آن مهارت دارد. حتی ممکن است شاهد تجربه‌ای مانند سری بازی‌های GO اسکوئر انیکس باشیم. 


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده