// چهار شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

اضافه شدن Army of Two و یک بازی دیگر به سرویس Backward

کمپانی مایکروسافت خبر از اضافه شدن دو بازی Army of Two و Soltrio Solitaire به سرویس Backward Compatibility داد.

سرویس Backward Compatibility (پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل) کنسول ایکس‌باکس وان روز به روز در حال گسترش است و حال امروز کمپانی مایکروسافت خبر از اضافه شدن دو بازی جدید به این سرویس داد.

این دو اثر هیچ شباهتی به یک دیگر ندارد. از یک سو ما شاهد بازی Army of Two هستیم که اساس گیم‌پلی آن بر همکاری بازیکنان با یک‌دیگر چیده شده است و از جهتی با بازی کارتی Soltrio Solitaire طرف هستیم که ۱۳ نسخه از بازی‌های کلاسیک این سبک را در خود جای داده است.

اگر این محصولات را قبلا به صورت دیجیتالی بر روی کنسول نسل هفتم مایکروسافت خریداری کرده‌اید، می‌توانید از طریق بخش «بازی‌ها و برنامه‌های من» (My Games and Apps)  کنسول ایکس‌باکس وان اقدام به دریافت آن‌ها کنید. اگر نسخه فیزیکی بازی Army of Two را نیز در اختیار داشته باشید کافی است آن را در کنسول قرار داده و به دانلود فایل‌های مورد نیاز بپردازید. در غیر این صورت علاقه‌مندان به این دو بازی می‌توانند با مراجعه به صفحه مربوطه در فروشگاه مجازی ایکس‌باکس آ‌ن‌ها را خریداری کنند.

  • Army of Two: قیمت ۱۵ دلار (حجم بازی: ۵.۰۱ گیگابایت)
  • Soltrio Solitaire: قیمت ۱۰ دلار (حجم بازی: ۲۹.۹۶ مگابایت)

در جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت ۶ بازی جدید را شامل بازی‌های Borderlands 2 و Assassin's Creed: Rogue از طریق Backward Compatibility برای ایکس‌باکس وان عرضه کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده