// شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

۶ بازی جدید به برنامه Backward Compatibility اضافه شد

مایکروسافت ۶ بازی جدید را شامل بازی‌های Borderlands 2 و Assassin's Creed: Rogue از طریق Backward Compatibility برای ایکس‌باکس وان عرضه کرد.

قابلیت Backward Compatibility ایکس‌باکس وان هرروز به گسترش خود با بازی‌های جدید ادامه می‌دهد. این‌بار اما مایکروسافت ۶ بازی جدید را به کاتالوگ این خدمات اضافه کرده است. با توجه به اعلام توییتر میجور نیلسون، اکنون بازی‌ Gyromancer، بازی Moon Diver و Space Invaders Infinity Gene به کاتالوگ بازی‌های این برنامه اضافه شده است. اگر نسخه‌ی دیجیتالی این بازی‌ها را اکنون برروی ایکس‌باکس 360 دارید، بازی‌ها باید به صورت خودکار به کتابخانه‌ی بازی‌‌های ایکس‌باکس وان شما اضافه شود. در غیر این صورت می‌توانید با ورود به فروشگاه ایکس‌باکس بازی‌های فوق را خریداری و تجربه کنید.

بازی‌هایی که از تاریخ ۲۳ فوریه به برنامه ایکس‌باکس وان Backward Compatibility اضافه شده‌اند:

مایکروسافت همچنین سه بازی دیگر را به این خدمات اضافه کرده است. اولین بازی Borderlands 2، یکی از بازی‌های رایگان ماه مارس برای اعضای گلد ایکس‌باکس لایو و بازی دوم نیز Assassin's Creed Rogue است. بازی سوم اما The King of Fighters 2002 برای علاقمندان به بازی‌‌های ژاپنی است که می‌توانید اکنون با ورود به فروشگاه ایکس‌باکس این بازی‌ها را خریداری کنید.

در دیگر اخبار بازی، فیل اسپنسر اخیرا با ارسال یک توییت اعلام کرد که از زمان انتشار بازی Call of Duty: Black Ops II برای برنامه ایکس‌باکس وان Backward compatibility خبر ندارد. ظاهرا بازیکنان نباید به این زودی‌ها انتظار اضافه شدن این بازی را داشته باشند.

کتابخانه‌ی بازی‌های backward compatibility اکنون دارای بیش از ۳۲۰ بازی شامل بازی Grand Theft Auto IV است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده