// چهار شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۹

عرضه سه بازی جدید برای ایکس باکس وان از طریق Backward Compatibility

سه بازی Burnout Paradise ،Rayman Legends و Pure اکنون از طریق Backward Compatibility در دسترس دارندگان ایکس‌باکس وان قرار گرفته است.

سه بازی دیگر کنسول ایکس‌باکس 360 از امروز قابل اجرا برروی ایکس‌باکس وان خواهند بود. میجور نیلسون، از کمپانی مایکروسافت با ارسال یک توئیت اعلام کرد که سه بازی Burnout Paradise ،Rayman Legends و Pure از امروز وارد کاتولوگ بازی‌های Backward Compatibility شده‌اند.

در میان سه بازی معرفی شده، اضافه شدن Burnout Paradise را نمی‌توان تعجب آور تلقی کرد. کرایتریون گیمز، توسعه‌دهنده این بازی ریسینگ در جولای سال ۲۰۱۵ به صورت رسمی از برنامه‌‌ای جهت آوردن Burnout Paradise‌ به کنسول ایکس‌باکس وان خبر داده بود. Burnout Paradise یکی از بازی‌های رایگان خدمات Games With Gold در ماه دسامبر ۲۰۱۶ است که از ۱۶ دسامبر ۲۰۱۶ (۲۶ آذر) برای دانلود در دسترس قرار می‌گیرد. مایکروسافت از نوامبر ۲۰۱۵ در قالب برنامه‌‌ی Backward Compatibility، امکان تجربه‌ی تمام بازی‌های رایگان Games With Gold را برروی ایکس‌باکس وان فراهم کرده است. اعضای گلد ایکس‌باکس لایو می‌توانند در ابتدا و میانه هر ماه تعدادی بازی را با عنوان Games With Gold به صورت رایگان برای ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان دانلود کنند.

PURE

اگر شما در حال حاضر نیز بازی‌های Burnout Paradise یا Rayman Legends را خریداری کرده‌اید. اکنون بازی‌های فوق به صورت خودکار به کتابخانه بازی‌های ایکس‌باکس وان شما افزوده شده است. در غیر این صورت، می‌توانید بازی‌های فوق را با کلیک برروی لینک‌های پایین خریداری کنید. متاسفانه بازی Pure جهت اجرا برروی ایکس‌باکس وان نیازمند دیسک ایکس‌باکس 360 است؛ این بازی به صورت دیجیتالی در دسترس قرار ندارد.

  • Burnout Paradise (قیمت ۱۵ دلار با حجم ۲/۸۱ گیگابایت)
  • Rayman Legends (قیمت ۴۰ دلار با حجم ۶/۴۳ گیگابایت)

در خبر دیگر پیرامون برنامه Backward Compatibility، مایکروسافت اخیرا تایید کرده است که دو بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 و The Elder Scrolls IV: Oblivion برای این خدمات منتشر نمی‌شوند.

ویژگی ایکس‌باکس وان Backward Compatibility در ماه نوامبر سال گذشته به همراه بروزرسانی New Xbox One Experience راه‌اندازی شده بود. در جشن یک‌سالگی این خدمات، مایکروسافت اعلام کرد که بازیکنان از زمان راه‌اندازی این ویژگی تاکنون ۲۱۰ میلیون ساعت را صرف تجربه بازی‌های ایکس‌باکس 360 برروی ایکس‌باکس وان کرده‌اند. این افزایش قابل توجهی را از ۱۴۵ میلیون ساعت تا ماه اوت ۲۰۱۶ نشان می‌دهد.

نوامبر ماه بزرگی برای عرضه بازی‌های ایکس‌باکس 360 در ایکس‌باکس وان بود. در این ماه بازی‌های مختلفی شامل Mass Effect 2 ،Mass Effect 3 ،Skate 3 و Blue Dragon وارد خدمات Backward Compatibility شدند. در حال حاضر، بیش از ۲۸۰ بازی ایکس‌باکس 360 از طریق برنامه ایکس‌باکس وان Backward Compatibility در دسترس قرار دارند که می‌توانید لیست آنها را در گیم‌اسپات مشاهده کنید.

در خبری دیگر در رابطه با قابلیت Backward Compatibility، مایک یبرا، مهندس ارشد مایکروسافت رسما تایید کرده است که پروژه اسکورپیو از قابلیت Backward Compatibility پشتیبانی می‌کند. این کنسول در تعطیلات سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده