// جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۸

اعلام تاخیر در انتشار System Shock Remake تا نیمه دوم سال ۲۰۱۸

استودیوی نایت‌دایو (Nightdive Studios) از تاخیر در انتشار بازی System Shock Remake تا نیمه دوم سال ۲۰۱۸ خبر داده است.

در خبری که در صفحه کیک‌استارتر پروژه ریمیک بازی System Shock منتشر شده است، استودیوی نایت‌دایو از تغییر تاریخ انتشار این بازی از ماه دسامبر ۲۰۱۷ به تاریخ نامشخص در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ خبر داده است.

استودیو همچنین گفته است که مطمئن نیستند تا موفق به انتشار بازی به صورت همزمان بر روی تمامی پلتفرم‌ها شوند. با این حال، آنها تاکید می‌کنند که تمام تلاش خود را برای تحقق انتشار همزمان بازی‌ها انجام خواهند داد.

نایت‌دایو نخستین بار در اواخر ماه ژوئن بود که پروژه‌ای را برروی کیک‌استارتر برای بازسازی System Shock آغاز کرد. این بازی ابتدا قرار بود تنها برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود؛ هرچند، هفت روز مانده به پایان کمپین کیک‌استارتر، نایت‌دایو اعلام کرد که با رسیدن سرمایه‌ جمع‌آوری شده به رقم مورد هدف ۹۰۰ هزار دلاری، بازی برای پلی‌استیشن 4 نیز منتشر خواهد شد. کمپین کیک‌استارتر در نهایت با رسیدن به رقم ۱/۳۵ میلیون دلار پایان یافت.

نایت‌دایو همچنین برای کاهش ناامیدی حاصل شده از اعلام خبر تاخیر بازی، تصویری مفهومی را از این بازی منتشر کرده است که می‌توانید آن را از پایین مشاهده کنید:

system shock remake

System Shock در تاریخ نامشخص در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی ویندوز، مک و لینوکس منتشر خواهد شد. استودیو Nightdive هم اکنون در کنار ساخت ریمستر اولین شماره، وظیفه توسعه System Shock 3 را نیز برعهده دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده