// شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۱

هدف بعدی بازیکنان در بازی Hitman مشخص شد

بازیکنان می‌توانند هم‌اکنون هدف بعدی خود در بازی Hitman را پیدا کرده و آن را بکشند.

طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی استودیو اسکوئر انیکس، ناشر بازی Hitman، هدف بعدی بازیکنان در این بازی مشخص شد. الکساندر یا The Fixer شخصی است که هم‌اکنون می‌توانید وی را پیدا کرده و بکشید. همچنین همانند هدف‌های قبلی اگر در کشتن هدف ناکام بمانید، دیگر فرصت دوباره‌ای در اختیار نخواهید داشت. از این‌رو می‌بایست با دقت کار خود را انجام دهید.

همچنین در اخبار گذشته این بازی خواندیم که مایکل ووگت، نویسنده ارشد بازی، در جریان مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که بازی هیتمن در مجموع دارای سه فصل بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بوده و از پایان فصل اول، داستان اصلی بازی شروع می‌شود. وی در این باره می‌گوید:

ما قصد داریم در جریان چند فصل یک داستان جاه‌طلبانه را برای بازی هیتمن خلق کرده و بازیگران متفاوتی را در دل داستان جای دهیم. در بازی‌های گذشته این مجموعه، اهداف مورد نظر مامور ۴۷ اشخاص مهمی بودند که شما سریعا آن‌ها را کشته و به‌سراغ هدف بعدی می‌رفتید، ولی در اینجا قصد داریم تا اهدافی را خلق کنیم که به‌همین سادگی از بین نرفته و نقش بسزایی در جریان بازی خواهند داشت.

قصل اول بازی شروعی بر داستان اصلی بازی است. فصل اول هیتمن همانند به‌پایان رسیدن بخش اول یک فیلم می‌ماند، جایی که شما کاملا به بخش‌های مختلف بازی آشنایی کامل داشته و شخصیت‌ها را به‌خوبی می‌شناسید.

همچنین اسکوئر انیکس در مورد آخرین قسمت از فصل اول بازی Hitman می‌گوید:

هوکایدو محلی است که پر از بیمارستان‌های خصوصی و محیط‌هایی است که از رفت و آمد زیاد مردم بهره می‌برد. همچنین در این قسمت شاهد تکنولوژی‌های روز و پیشرفته ژاپن و رستوران‌های سنتی سوشی بوده و مامور ۴۷ می‌بایست در این محیط‌های بسیار زیبا به‌دنبال دو هدف خود گشته و آن‌ها را نابود کند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده