// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۹

هیدتاکا میازاکی ساخت نسخه جدید Armored Core را تایید کرد

طرفداران بازی‌های استودیو فرام سافتور خوشحال باشید زیرا هیدتاکا میازاکی، رئیس استودیو فرام سافتور، ساخت ادامه بازی Armored Core را تایید کرد. با زومجی همراه باشید.

طبق صحبت‌های سایت دوال‌شاکر با هیدتاکا میازاکی، وی در مورد آینده بازی Armored Core صحبت کرده است. وی با یک خبر خوب رسما اعلام کرد که ادامه این سری توسط استودیو فرام سافتور، سازنده بازی Armored Core، در دست ساخت است. متاسفانه هنوز اخبار تکمیلی بیشتری حول این پروژه در دست نبوده و میازاکی اطلاعات بیشتر حول این بازی و زمان رونمایی یا حتی پلتفرم‌های مقصد آن را اعلام نکرد. این خبر قطعا باعث خوشحالی طرفداران این استودیو و مخصوصا بازی Armored Core است زیرا می‌توانند انتظار عرضه نسخه‌ای جدید از این بازی را داشته باشند.

از طرفی هنوز منتظر رونمایی بازی جدید این استودیو هستیم. بازی که چند ماه پیش فرام سافتور قول معرفی آن را داده بود. از دیگر اخبار این استودیو می‌توان به عرضه اولین بسته الحاقی بازی Dark Souls III تحت نام Ashes of Ariandel اشاره کرد. این بسته که در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) عرضه می‌شود، به عنوان بخشی از Season Pass بیست و پنج دلاری بازی هم قابل دریافت است. برای دارک سولز 3 یک بسته الحاقی دیگر هم عرضه خواهد شد که انتظار می‌رود اوایل سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه آن باشیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده