نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

اضافه شدن سه بازی محبوب دیگر به سرویس Backward Compatibility

کمپانی مایکروسافت اعلام کرد سه بازی Deathspank: Thongs of Virtue ،Bejeweled 3 و Gatling Gears به قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌‌باکس وان اضافه شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت اعلام کرد سه بازی دیگر به قابلیت محبوب و پر طرفدار Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شده است. لری هرب، مدیر برنامه‌نویسی ایکس‌‌باکس لایو که با نام Major Nelson هم شناخته می‌شود، به تازگی در صفحه شخصی خود در تویتر اعلام کرد، سه بازی Deathspank: Thongs of Virtue ،Bejeweled 3 و Gatling Gears به قابلیت Backward Compatibility اضافه شده است. در صورتی که این سه بازی را بر روی کنسول ایکس‌باکس 360 دیجیتالی خریداری کرده باشید، این بازی‌ها به صورت خودکار به کتابخانه بازی‌های ایکس‌باکس وان شما اضافه خواهد شد، اما در صورتی که می‌خواهید این بازی‌ها را برای اولین بار تهیه کنید، می‌توانید به وب‌سایت Xbox برای خرید آن مراجعه کنید. لینک‌های خرید بازی‌های جدید قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان:

Gatling Gears

قابلیت Backward Compatibility از نوامبر ۲۰۱۵ به کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شده است. مایکروسافت اخیرا اعلام کرده است که پاسخ‌گویی و پشتیبانی از این قابلیت، طاقت‌فرسا بوده است. در هفته‌ای که گذشت، مایکروسافت اعلام کرد تا به امروز، کاربران بیش از ۱۴۵ میلیون ساعت زمان خود را صرف بازی کردن بازی‌های قابلیت Backward Compatibility بر روی کنسول ‌ایکس‌باکس وان کرده‌اند. تاکنون بیش از ۲۳۰ بازی به فهرست بازی‌های قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شده است، شما در اینجا می‌توانید فهرست این بازی‌ها را مشاهده کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده